نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

بخش چند نفره بازی Uncharted 4 از همان ابتدا دارای پرداخت‌ های درون برنامه ای‌ خواهد بود

به نظر می‌رسد ناتی‌داگ، سازنده بازی بسیار مورد انتظار Uncharted 4 برنامه دارد از همان ابتدا در بخش چند نفره بازی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای‌ را قرار دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس که هم اکنون در حال برگزاری است، اخبار بسیار زیادی درباره بخش چند نفره بازی Uncharted 4 منتشر شده است. از جمله این اخبار می‌توان به اجرا شدن بازی با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن 900p  اشاره کرد. همچنین اعلام شد که بخش چندنفره بازی، سرورهای اختصاصی نخواهد داشت. اکنون در جدیدترین اخبار منتشر شده درباره بخش چند نفره بازی، اعلام شد که این بخش از همان ابتدا دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای‌ خواهد بود. رابرت کاگ‌برن، طراح ارشد بخش چند نفره بازی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت گیم‌اسپات داشت این خبر را تایید کرد و گفت:
در هنگام انتشار بازی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای‌ در Uncharted 4 وجود خواهند داشت اما با پرداخت پول واقعی‌، شما نمی‌توانید موارد مربوط به گیم‌پلی بازی را خریداری کنید.
وی در ادامه افزود که سلاح‌ها و آپگریدها از طریق ارز درون بازی قابل خریداری هستند و اعلام کرد که آنها با انتشار بتای بازی در ماه دسامبر، در پی‌ این هستند که بتوانند تعادل خوبی‌ در این بخش ایجاد کنند. از دیگر اخباری که در جریان نمایشگاه بازی‌های پاریس درمورد بخش چند نفره بازی منتشر شد این بود که ناتی‌داگ برنامه دارد ۸ نقشه برای بخش چند نفره بازی منتشر کند. همچنین شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه ممکن است توانایی استفاده از وسایل نقلیه نیز در این بخش قرار داده شود. همچنین شما می‌توانید تریلر بخش چند نفره بازی در جریان نمایشگاه Paris Games Week را در زومجی مشاهده کنید. بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۶ (۲۸ اسفند ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 متنشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌های پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده