نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بخش چندنفره بازی Uncharted 4 سرور اختصاصی نخواهد داشت

همانطور که انتظار می‌رفت، بخش چندنفره بازی Uncharted 4 یکی از بخش‌های اصلی کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ بود. اما بعد از نمایش بازی خبر می‌رسد که بخش چند نفره این بازی فاقد سرور اختصاصی است. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.
استودیو ناتی‌داگ امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بخش‌ چند نفره بازی Uncharted 4 از سرورهای اختصاصی بهره نخواهد برد و مانند گذشته، کاربران به عنوان میزبان اتصالات درون بازی انتخاب خواهند شد. رابرت کاگ‌بورن، طراح ارشد بخش چند نفره بازی گفت:
ما همچنان یک میزبان خواهیم داشت و آن‌هم اتصالات نفر به نفر خواهد بود.
او در این‌باره توضیحات بیشتری نداد و درباره این موضوع هم صحتبی نکرد که اگر بازیکن میزبان بازی  را به طور عمد یا به دلیل اختلال در ارتباط ترک کند؛ بازی چگونه پیش خواهد رفت. او همچنین اعلام کرد که بیشترین تعداد بازی‌ها ۵ به ۵ خواهد بود. بنابراین شلوغ‌ترین حالت بازی چند نفره با ۱۰ بازیکن برگزار خواهد شد. اولین شانس برای تجربه بخش چند نفره Uncharted 4 هم به چهارم دسامبر، روزی که نسخه آزمایشی بازی آغاز می‌شود برمی‌گردد. در حالت آزمایشی، فقط حالت Team Deathmatch قابل بازی خواهد بود. اگر موفق به مطالعه پوشش زنده زومجی از این کنفرانس نشدید، می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر بخش چند نفره بازی بپردازید:

پیش از این در زومجی خواندید که وسایل نقلیه به مرور به بخش چند نفره Uncharted 4 اضافه خواهند شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده