// چهار شنبه, ۶ آبان ۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

استودیو اوولوشن، سازنده بازی Driveclub، در حال آزمایش نسخه مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی این بازی است و در همین راستا یک دمو از بازی را پشت درهای بسته برای حاضرین در هفته بازی پاریس ۲۰۱۵ اجرا کرد که به طبق گزارش‌ها، این نسخه با ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود.
نسخه اصلی بازی Driveclub به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده و با ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود. با این حال سازندگان با اعمال تغییراتی در نسخه آزمایشی واقعیت مجازی، تعداد فریم را به ۶۰ رسانده‌اند. این تغییرات شامل کاهش خودرو‌های نمایش داده شده همزمان از ۱۲ به ۸ و حذف شدن آینه‌ عقب از صفحه نمایش است که باعث افزایش تعداد فریم بازی می‌شود. البته پال راچینسکی، سازنده بازی، اعلام کرده که سعی خواهند کرد در صورت ساخته شدن بازی، برخی از این ویژگی‌ها را به آن باز‌گردانند. شوهی یوشیدا، مدیر عامل سونی، نیز در مورد نسخه اولیه واقعیت مجازی Driveclub اعلام کرده که بازی با ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود که در زمان انتقال به هدست واقعیت مجازی، به ۱۲۰ فریم در ثانیه تبدیل می‌شود. البته نسخه واقعیت مجازی Driveclub فعلا در حالت آزمایشی است و راچینسکی اعلام کرده که اگر این نسخه بتواند بازخورد‌های مناسبی دریافت کند، به فکر ساخت نسخه کامل نیز خواهند بود. همچنین در اوایل سال ۲۰۱۴ نیز یک نسخه واقعیت مجازی از این بازی آزمایش شده بود که در آن زمان و با استناد به صحبت‌های یوشیدا، باعث ایجاد برخی مشکلات جسمی از قبیل سردرد و حالت تهوع می‌شد. حال باید منتظر ماند و دید که استودیو اوولوشن چه تصمیمی در مورد نسخه واقعیت مجازی Driveclub خواهد گرفت. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌های پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: Gamespot

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده