نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

احتمالا بازی Halo Reach به زودی برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

مایکروسافت این هفته اخبار خوبی برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان داشت و طی ماه جاری قابلیت‌های جدید Xbox One Expriece به شکل رسمی عرضه خواهد شد که شامل داشبورد جدید این کنسول نیز می‌شود. همچنین به احتمال زیاد بازی Halo Reach نیز برای این کنسول عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
نسخه آزمایشی امکانات Xbox One Experience چندی پیش برای تعداد محدودی از کاربران عرضه شده بود و حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت آمادگی عرضه نسخه نهایی این ویژگی‌ها را دارد. در همین راستا، لری هیرب، مدیر بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس، پستی در توییتر رسمی خود منتشر کرده که به شرح زیر است:
طرفداران ایکس‌باکس وان آماده باشید! فیل‌اسپنسر تایید کرد که نسخه نهایی Xbox One Experience و قابلیت Backward Compatibility از تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در اختیار تمامی دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت.
Halo-Reach ولی این مساله پایان کار نیست و مایکروسافت یک رونمایی غیر عمدی نیز انجام داد و در تصاویر منتشر شده از قابلیت Backward Compatibilty ایکس‌باکس وان، شاهد حضور بازی بسیار محبوب Halo Reach نیز هستیم که در صورت انتشار، به طور حتم می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت باشد. نظرات خود را در مورد عرضه این بازی با زومجی در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده