نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

نسخه بتای محدود بازی Overwatch هم‌اکنون در دسترس است

بلیزارد اعلام کرد که نسخه بتای محدود بازی شوتر تیمی آنلاین Overwatch را برای تعدادی از کاربران عرضه کرده تا مشکلات احتمالی گیم‌پلی بازی شناسایی و رفع شوند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
نسخه بتای محدود بازی Overwatch از دیروز در مناطق آمریکا و اروپا و بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است. البته بلیزارد قصد ارسال دعوت نامه برای گیمر‌ها را نداشته و به صورت شانسی تعدادی از اعضای سرویس Battlenet را برای امتحان بازی کردن برگزیده است. پس اگر شما هم در سرور‌های مذکور ثبت‌نام کرده باشید، احتمال دارد تا در بخش مربوط به Overwatch، دسترسی به نسخه بتا فعال شده باشد. بلیزارد همچنین با انتشار پستی در مورد عرضه این نسخه گفت:
ما با انتشار نسخه بتای محدود بازی قصد داریم تا بازخورد‌های گیمر‌ها را در مورد گیم‌پلی بازی دریافت کنیم و پس از آن برای رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهیم کرد. از این رو تعداد افراد برگزیده برای تست بازی محدود است. ولی سعی داریم تا به مرور زمان آزمایشات دیگری نیز اجرا کنیم که در آن نسخه‌ها افراد بیش‌تری حضور خواهند داشت.
بازی Overwatch در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و چندی پیش شایعاتی نیز مبنی بر احتمال انتشار نسخه کنسولی بازی منتشر شد. همچنین می‌توانید تریلر‌هایی از گیم‌پلی این اثر را در زومجی تماشا کنید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده