نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

تماشا کنید: بروز رسانی ماه نوامبر Super Mario Maker ویژگی‌های زیادی به بازی اضافه خواهد کرد

امروز کمپانی نینتندو با انتشار خبری اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی که در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) برای بازی Super Mario Maker منتشر می‌شود، ویژگی‌های جدیدی به این بازی پر طرفدار اضافه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات این بروزرسانی همراه باشید.
نینتندو، سازنده Super Mario Maker, بازی انحصاری کنسول Wii U، امروز در خبری اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی که در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) منتشر می‌شود به سازندگان مراحل بازی اجازه می‌دهد در بین مراحل خود از پرچم‌های چک‌پوینت استفاده کنند. علاوه بر این، با این بروز رسانی پیدا کردن مراحل رسمی‌ای که توسط توسعه دهندگان نینتندو برای بازی ساخته شده است، بسیار راحت‌تر از قبل خواهد شد. ویژگی‌های جدید بازی به همین‌جا ختم نمی‌شوند. با این بروزرسانی نینتندو به سازندگان مراحل این قابلیت را می‌دهد که بتوانند از قارچ یا گل‌های آتشین در بلوک‌های با علامت سوال استفاده کنند. این‌کار باعث می‌شود که بازی بیشتر حس یک بازی ماریو واقعی‌ را به خود بگیرد. اگر ماریو شما کوچک باشد، با زدن به این بلوک‌ها یک قارچ برای شما ظاهر می‌شود و اگر ماریو شما بزرگ باشد، با زدن با این بلوک‌ها، شما می‌توانید گل آتشین را که توانایی تیر زدن به ماریو می‌دهد، دریافت کنید. در زیر می‌توانید تریلر رسمی این بروزرسانی را مشاهده کنید:

|

علاوه بر تمام ویژگی‌های جدید، یک نسخه سخت‌تر از مینی گیم Gnat Attack و بخشی به نام Event Courses به بازی اضافه خواهد شد. نینتندو در توضیح Event Courses گفت:
Event Course‌ها حاوی مراحلی هستند که توسط شرکای ما در خارج از نینتندو ساخته شده‌اند. یکی‌ از اولین مراحلی که در این بخش جدید منتشر می‌شود، مرحله Ship Love است. این مرحله توانست در مراسم هکتون که چندی پیش در دفتر اصلی‌ فیسبوک در مانلو پارک برگزار شد، مقام اول را کسب کند. فیسبوک اولین شریک ما است که برای این بازی مرحله ساخته است. کارمندان این شرکت شانس این را داشتند که برای بازی ما مرحله بسازند و داوران مرحله Ship Love را به عنوان مرحله برنده برگزیدند. همچنین مرحله‌ای که در آخرین دور مراسم امگاتون در نمایشگاه پنی آرکید وجود داشت، به زودی در این بخش برای علاقمندان در دسترس قرار خواهد گرفت. Event Course‌های جدیدی به زودی و به صورت مرتب برای این بخش منتشر خواهند شد.
نظر شما درباره این بروز رسانی چیست؟ منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده