نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

استودیو ۳۴۳ اینداستریز هیچ برنامه ای‌ برای انتشار بسته الحاقی برای بخش داستانی Halo 5 ندارد

جاش هولمز، کارگردان خلاق بازی Halo 5: Guardians در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت رد بول انجام داد، اعلام کرد ۳۴۳ اینداستریز، هیچ برنامه‌ای‌ برای انتشار بسته الحاقی برای بخش داستانی بازی ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
جاش هولمز، کارگردان خلاق بازی Halo 5 طی‌ مصاحبه‌ای که با وب‌سایت رد بول انجام داد، درباره بسته‌ الحاقی بخش داستانی بازی به این وب‌سایت گفت:
با اینکه ما همیشه در حال یافتن راه‌های بیشتر برای هرچه بزرگ‌تر کردن دنیای هیلو‌ هستیم، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار یک بسته الحاقی برای بخش داستانی بازی Halo 5 نداریم.
وی در ادامه تاکید کرد که در عوض ۳۴۳ اینداستریز، برنامه‌های زیادی برای بخش چند نفره بازی در سر دارد. آنها می‌خواهند بیش از ۱۸ نقشه برای بخش چند نفره بازی به صورت رایگان منتشر کنند. همچنین بخشی به نام Forge Mode نیز در ماه دسامبر میلادی (آذر / دی‌) برای بازی منتشر خواهد شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که نقشه‌های دلخواه خود را برای بخش چند نفره در بازی بسازند. بازی Halo 5 Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده