نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

تماشا کنید: چوب بیسبال مرگبار در بازی Fallout 4 با قابلیت Big League

در حالی که چند روز تا عرضه بازی فال‌آوت 4 باقی مانده، بتسدا یک نمایش کوتاه از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که استفاده از چوب بیسبال برای کشتن دشمنان را نشان می‌دهد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
در بازی فال‌آوت 4، شاهد پِرک‌های زیادی خواهیم بود که هر یک قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیار گیمر قرار می‌دهند. حال بتسدا نمایشی از پِرک Big League ارایه داده که قدرت ضربات وارد شده با سلاح سرد را دو برابر می‌کند. در نمایشی که از گیم‌پلی بازی ارایه شده، شاهد یک چوب بیسبال هستیم که در قسمت انتهایی آن نیز میخ‌هایی تعبیه شده و بسیار کاربردی است. با استفاده از پِرک مذکور، قادر خواهید بود تا با این سلاح سر دشمنان را به طور کامل ار بین ببرید! کار ساخت بازی فال‌آوت 4 به اتمام رسیده و این اثر مورد انتظار در تاریخ ۱۹ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید، حتما مقاله ۱۰ ویژگی هیجان انگیز فال‌آوت 4 زومجی را بخوانید. در ادامه می‌توانید تریلر استفاده از چوب بیسبال را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده