نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۷

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Battleborn

استودیو گیِرباکس در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس، با انتشار یک ویدیو جدید از بازی Battleborn، اعلام کرد نسخه آزمایشی این بازی مورد انتظار ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
علاوه بر این خبر، گیِرباکس همچنین از سه حالت جدید بازی رونمایی کرده که در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از آن‌ها را مشاهده کنید: Capture: در این حالت کلاسیک، دو تیمی که مقابل یکدیگر قرار گرفتند باید منطقه‌ای را از آنِ خود و در ادامه از آن محافظت کنند. Meltdown: در این حالت، هر تیم باید تا جای ممکن موجودات بازی را از بین ببرد. پس از کشته‌شدن هر موجود بیگانه، به تیم مورد نظر امتیازی داده خواهد شد و در انتها تیمی که بیشترین امتیاز را گرفته برنده مسابقه خواهد بود. Incursion: در این حالت، تیم قهرمانان باید از پایگاه خود مقابل موجودات بازی محافظت کنند. علاوه بر این، بازیکنان باید این موجودات را به سمت پایگاه تیم‌های مقابل هدایت کنند و باعث نابودی آن‌ها شوند. از پنج‌شنبه همین هفته، نسخه آزمایشی محدود بازی Battleborn در اختیار کاربران انتخابی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. در این نسخه بازیکنان می‌توانند حالت «Meltdown»، یک ماموریت داستانی و ۱۵ قهرمان از ۲۵ قهرمان بازی را امتحان کنند. گیِرباکس با این نسخه قصد دارد سیستم غارت، سلاح‌ها و ابزارهای بازی را آزمایش کند. این استودیو همچنین در انتها از یکی دیگر از قهرمانان بازی با نام «آیسیس»‌رونمایی کرده است. این شخصیت که ۵۰۰ سال سن دارد، ماشین قاتلی است که توانایی‌های بالایی در انجام این کار دارد. در ادامه تریلر جدید بازی Battleborn را تماشا کرده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

|

علاوه بر این، همچنین در انتها می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را هم مشاهده کنید:نسخه آزمایشی عمومی بازی نیز در سال ۲۰۱۶ ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. بازی Battleborn که در سبک اول‌شخص و مبارزات وسیع است، در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۶ (هفده بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع:VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده