نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۷

تماشا کنید: بازی MatterFall توسط سازندگان Resogun معرفی شد

استودیو خوش‌نام هاوس‌مارک، سازنده بازی‌هایی مانند Resogun و Dead Nation، همان‌طور که طی روزهای گذشته وعده داده بود در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس از بازی کاملا جدید خود با نام MatterFall به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. با زومجی و تماشای ویدیو رونمایی این بازی همراه باشید.
بازی MatterFall شما را در نقش یک بازمانده در یک دنیای علمی-تخیلی قرار می‌دهد. این شخصیت که در تیزر رونمایی بازی قابل مشاهده است، باید در برابر بیگانگان مرموز که در دنیای بازی با نام «Smart Matter» شناخته می‌شوند مبارزه کند و زندگی خود را نجات دهد. بازیکنان با استفاده از سلاح‌های قدرتمند و جنب و جوش فراوان، پیش از این‌که بیگانگان کنترل جهان را در دست بگیرند، باید آن‌ها را متوقف کرده و راز مرموز آن‌ها را کشف کنند. مانند بازی‌های دیگر Housemarque، علاقه‌مندان باید انتظار گیم‌پلی اعتیاد‌آور، سریع و با انفجارهای فراوان را از بازی MatterFall داشته باشند. در ادامه تیزر معرفی این بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید.

|

بازی MatterFall در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده