نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰

تماشا کنید: نگاهی نزدیک به بازی Dreams، محصول جدید استودیو مدیا مولکول

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس، استودیو خلاق مِدیا مولکول روی استیج آمد و نمایش جدیدی را از بازی بسیار زیبای Dreams ارائه داد. با زومجی همراه باشید.
در نمایش جدید بازی Dreams، می‌توانید برای اولین بار بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی که در محصول نهایی آن را تجربه خواهید کرد را مشاهده کنید. علاوه بر این، مدیا مولکول همچنین نگاه کوچکی از بخش چندنفره بازی را به صورت زنده به ما نشان داد. این استودیو در حین این نمایش اعلام کرد تیم آن‌ها هنوز در حال کار روی بخش چندنفره بازی است و به همین دلیل، امکان تغییراتی در نسخه نهایی این بخش از بازی وجود دارد. در این ویدیو، همچنین می‌توانید صحبت‌های دو تَن از سازندگان بازی Dreams در رابطه با این بازی و خصوصیات آن را هم مشاهده کنید. در ادامه نمایش جدید و دوست‌داشتنی بازی Dreams را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

|

بازی Dreams که در آن بازیکنان می‌توانند هر چیزی که به فکرشان می‌رسد را خلق کنند، احتمالا در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده