نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۳

تماشا کنید: بازی Gran Turismo Sport برای پلی استیشن 4 معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار، استودیو پالیفانی دیجیتال سرانجام از نخستین بازی خود برای کنسول پلی‌استیشن 4 با نام Gran Turismo Sport رونمایی کرد. با زومجی، تماشای ویدیو معرفی و اطلاعاتی از این بازی مسابقه‌ای همراه باشید.
در جریان کنفرانس نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس سونی، کازونوری یامائوچی، مدیر استودیو پالیفانی و کارگردان مجموعه پرطرفدار گرن توریسمو، از قسمت جدید این بازی با نام Gran Turismo Sport رونمایی کرد. وی در توضیحات اولیه خود در رابطه با این بازی گفت:
گرافیک، فیزیک و صداگذاری موتور بازی‌سازی ما برای Gran Turismo Sport به شدت بهینه‌سازی شده است. با این حال دیدگاه ما جاه‌طلبانه‌تر از این ویژگی‌ها است. هدف اصلی ما تولد مجدد سبک رانندگی در صنعت بازی‌های ویدیویی است.
مانند قسمت‌های قبلی مجموعه گرن توریسمو، بازی Gran Turismo Sport دارای مسابقات بزرگ جهان هم است. از این مسابقات می‌توان به دو مسابقه FIA، مسابقات ملی و Manufacturer’s Fan Cup اشاره کرد. برندگان این مسابقات با حضور در مسابقات FIA، هر ساله جوایز خود را به صورت مستقیم دریافت می‌کنند. یامائوچی در انتها اعلام کرد نسخه آزمایشی بازی Gran Turismo Sport، اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. در ادامه تریلر رونمایی بازی Gran Turismo Sport را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌های پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده