نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰

تماشا کنید: نمایش باشکوه Gravity Rush 2 در جریان کنفرانس سونی

در جریان کنفرانس سونی در هفته بازی پاریس ۲۰۱۵، توضیحات کامل و مفصلی از بازی Gravity Rush 2 به همراه تعدادی ویدیو ارایه شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بازی Gravity Rush 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است و برای اولین بار در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ از آن رونمایی شد. نسخه اول بازی برای کنسول پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود و حال قسمت دوم آن برای پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است. سازندگان بازی در جریان کنفرانس سونی در هفته بازی پاریس ۲۰۱۵، اطلاعات جدیدی از آن ارایه دادند که بر اساس آن شاهد ۳ حالت مختلف گرانشی با نام‌های Normal, Lunar و Jupiter خواهیم بود که شخصیت کَت می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

|

گزینه نرمال حالت تعادلی مابین میزان جاذبه و وزن شخصیت کَت دارد. در حالت لونار، نیروی جاذبه کاهش یافته و همین عامل باعث سبک و سریع شدن شخصیت می‌شود و در نهایت در حالت جوپیتِر، با یک جاذبه سنگین روبرو خواهیم شد که سرعت کم و در عین حال ضربات قدرتمند را در پی دارد. علاوه بر این حالت‌های جدید، در قسمت دوم بازی در نبرد‌های دشوار یک هم‌تیمی کنترل شده توسط هوش مصنوعی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد که در ویدیوی بالایی بخش‌های از آن را شاهد بودید.

تویاما سان، کارگردان بازی، در جریان نمایش این اثر توضیحاتی ارایه داد که به شرح زیر است:

در قسمت جدید تمرکز ما بر روی ساخت حالت‌های جدید مبارزه بود که تنوع زیادی به گیم‌پلی بازی می‌بخشد و طرفداران جدید و قدیمی این سری را به یک میزان خوشنود خواهد کرد. البته هنوز نکات جدید بسیاری وجود دارند که در آینده راجع به آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که نسخه ریمستر قسمت اول نیز در تاریخ ۲۱ بهمن ۹۴ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد تا طرفداران شناخت بهتری از این سری داشته باشند. در ادامه می‌توانید تریلر دوم گیم‌پلی بازی را به همراه تعدادی تصاویر تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌های پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: PlaystationBlog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده