نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷

فروش مجموعه بازی Rare Replay بالاتر از حد انتظار مایکروسافت است

آرون گرینبِرگ، مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که بازی‌های Rare Replay و Gears of War: Ultimate Edition بر روی کنسول ایکس‌باکس وان توانسته‌اند اهداف اولیه فروش مایکروسافت را پشت سر بگذارند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
مجموعه بازی‌های خاطره انگیز استودیو رِیر چندی پیش منتشر شد و در مجموع ۳۰ بازی دارد که شامل آثاری مثل Banjo-Kazooie و Perfect Dark است و در بررسی زومجی نیز توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. حال آرون گرینبِرگ، در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این مجموعه بازی فروش بسیار خوبی داشته و امیدوار است که بتواند این روند را ادامه دهد:
مجموعه Rare Replay واقعا عالی و فراتر از حد انتظار ظاهر شد. در اولین هفته پس از عرضه بازی، تمام نسخه‌های آن در خرده فروشی‌ها تمام شد و مجبور شدیم تا دوباره بازی را برای این اشخاص ارسال کنیم. این عامل باعث شگفتی ما شد و باید اعلام کنم که بازی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ دیجیتالی فروش بسیار خوبی داشته است.
گرینبِرگ البته در ادامه اعلام کرد که Rare Replay یک پک ویژه بود و طرفداران نباید زیاد به عرضه مجموعه بازی‌های دیگر امیدوار باشند :
مجموعه بازی‌ها استودیو بریتانیایی رِیر یک مورد خاص و استثنایی بود و به هیچ وجه قصد نداریم فقط به خاطر فروش بالای این مجموعه، آثار مشابه دیگری نیز عرضه کنیم. امیدوارم که این مجموعه خاطره‌انگیز همچنان به فروش بالای خود در بلند مدت ادامه دهد.
مدیر بازاریابی مایکروسافت در ادامه صحبت‌های خود به نسخه بازسازی شده Gears of War نیز اشاره کرد که چندی پیش عرضه شد و به خوبی خاطرات خوب نسخه اول بازی را زنده کرد. این اثر نیز در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرده و گرینبِرگ نیز فروش آن را فراتر از حد انتظار می‌داند. البته وی میزان دقیقی از فروش بازی‌های مذکور اعلام نکرد. لازم به ذکر است که هم Rare Replay و هم Gears of War: Ultimate Edition در بین باندل‌های مخصوص تعطیلات ایکس‌باکس وان دیده می‌شوند و می‌توان انتظار داشت که همین عامل باعث فروش بیش‌تر آن‌ها نیز شود. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده