نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

مارک روفالو امید دارد روزی دو شخصیت بروس بنر و هالک را رو در روی هم ببیند

مارک روفالو، هنرپیشه نقش هالک / بروس بنر در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت هافینگتون پست داشت، اعلام کرد که امید دارد روزی این دو شخصیت را در یکی‌ از فیلم‌های مارول رو در روی هم ببیند. با زومجی همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که اخیرا مارک روفالو با وب‌سایت هافینگتون پست انجام داد، هنگامی که از وی درباره نقشش در فیلم جدید ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) پرسیده شد، وی به شوخی‌ گفت:
من نقش بروس بنر را بازی می‌کنم که گاهی‌ اوقات تبدیل به یک هیولای سبز بزرگ می‌شود.
در ادامه وی افزود که علاقه بسیار زیادی دارد که به دفعات نقش این شخصیت را بازی کند و گفت به نظر وی شخصیت هالک / بروس بنر جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. وی افزود که خیلی‌ دوست دارد زمانی‌ در یکی‌ از فیلم‌های مارول این دو شخصیت را رو در روی هم ببیند:
من احساس می‌کنم این شخصیت جنبه‌های خیلی‌ جالبی دارد که هنوز کشف نشده است. یکی‌ از جنبه‌ها رابطه بروس بنر با هالک است. من امیدوارم که یک روزی در یکی‌ از صحنه‌های فیلم این دو را باهم و رو در روی هم ببینم. به نظر من این ایده خیلی‌ باحالی‌ است.
مطمئناً طرفداران کمیک‌های مارول، می‌دانند که این اتفاق در دنیای کتاب‌های هالک به دفعات رخ داده است. در انتها نیز وی گفت با اینکه نمی‌تواند خبر ملاقات این دو در یکی‌ از صحنه‌های فیلم‌های مارول را تایید کند، دوست دارد تا آنجا که می‌تواند این نقش را بازی کند:
با اینکه خیلی این نقش را دوست دارم اما واقعا نمی‌خواهم بیش از حد ایفای این نقش را بر عهده بگیرم.
شخصیت هالک بار دیگر در فیلم Thor: Ragnarok که در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد، در یکی‌ از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول حضور پیدا خواهد کرد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده