نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بروزرسانی مخصوص هالووین بازی Unreal Tournament منتشر شد

چند روز بیشتر تا آغاز هالووین باقی نمانده و استودیوهای بازیسازی، با انتشار محتویاتی مخصوص هالووین به استقبال این جشن ترسناک رفته‌اند. آخرین شرکتی که به جمع این بازیسازن پیوسته، اپیک گیمز است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
امروز بروزرسانی جدیدی توسط اپیک گیمز، سازنده بازی Unreal Tournament برای نسخه پیش از آلفای این بازی منتشر شد. این بروزرسانی جدید علاوه بر اضافه کردن نقشه‌ای به نام Spooky Face (که بنا بر اعلام سازندگان، نسخه ترسناکی از نقشه کلاسیک Facing Worlds است)، کلاه‌های مخصوصی نیز به بازی اضافه کرده است. نحوه به دست آوردن این کلاه‌ها به این شکل است که گیمرها می‌توانند با جمع کردن جمجمه‌هایی که در سطح نقشه‌های بازی پخش شده، این کلاه‌ها را به دست آورند. بازیکنان می‌توانند دو عدد از این کلاه‌ها یعنی Harvest Ember و Pumpkin Fiend را پس از اتمام جشن هالووین برای خود نگه دارند. این بروزرسانی فقط در مدت زمان جشن هالووین برای بازی در دسترس است و پس از آن‌ بازی به حالت قبلی‌ خود باز می‌گردد. در زیر نیز می‌توانید تمامی‌ محتویاتی را که همراه با این بروزرسانی به بازی اضافه شده‌اند، مشاهده کنید: با جمع کردن جمجمه‌هایی که در بازی پخش شده، می‌توانید کلاه‌های زیر را به دست بیاورید:
  • ۲۰۰ جمجمه به شما کلاه Harvest Gourd را می‌دهد
  • ۱۰۰۰ جمجمه به شما کلاه Harvest Spectre را می‌دهد
  • ۵۰۰۰ جمجمه به شما کلاه Harvest Ember را می‌دهد
با به پایان رساندن چالش‌های آفلاین مخصوص هالووین بازی می‌توانید کلاه‌های مخصوص زیر را به دست بیاورید:
  • به دست آوردن ۵ ستاره ترسناک به شما کلاه Trickster Horns را می‌دهد
  • به دست آوردن ۱۰ ستاره ترسناک به شما کلاه Hellion Horns را می‌دهد
  • به دست آوردن ۱۵ ستاره ترسناک به شما کلاه Baaler Horns را می‌دهد
همچنین شما می‌توانید با جمع‌آوری ۶۶۶۶ کدو تنبل در نقشه Spooky Face، ماسک Pumpkin Fiend را از آن‌ خود کنید. موارد ذکر شده در بالا، تنها مواردی نیستند که با این بروزرسانی به بازی اضافه شده‌اند و بازی در بخش‌های مختلفی‌ نیز دچار بهبود‌هایی‌ شده است. بخش آموزش بازی بهینه تر و همچنین تعادل سلاح‌ها نیز بهتر شده است. علاوه بر تمام این موارد، پشتیبانی ادمین‌ها از سرورهای بازی نیز بهبود یافته است. بازی جدید سری Unreal Tournament یک بازی کاملا رایگان بوده و شرکت اپیک با همکاری گیمرها در حال ساخت این بازی است. همچنین اپیک برنامه دارد که به بازیکنان این فرصت را بدهد که در این بازی و در فروشگاه آن‌، محتویات ساخته شده خود را به دیگر بازیکنان بفروشند و اپیک از سود حاصل از فروش این محتویات مقداری را برای خود بر دارد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده