نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵

شایعه مربوط به انتشار بازی No Man’s Sky در طی هفته جاری توسط سازندگان رَد شد

ساعاتی پیش شایعه‌ای در دنیای مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد بازی No Man’s Sky سه‌شنبه همین هفته منتشر خواهد شد! اگرچه باور این خبر در همان زمان هم کار مشکلی بود، اما موسس استودیو هِلو گیمز در حساب توئیتر خود تیر خلاص را به سوی افرادی که این شایعه را پخش کردند شلیک و در صحبت‌های خود اعلام کرده این خبر واقعیت ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی No Man’s Sky که تبلیغات زیاد برای آن شده، بعید است به صورت ناگهانی و بدون آمادگی قبلی منتشر شود. با این حال شایعه منتشر شده اذعان داشت این بازی سه‌شنبه همین هفته در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. شان موری، موسس هلو گیمز و کارگردان بازی No Man’s Sky در حساب توئیتر خود در رابطه با این شایعه گفت:
شایعه مربوط به انتشار بازی No Man’s Sky در تاریخ ۲۷ اکتبر واقعیت ندارد!
نمایشگاه هفته بازی‌ پاریس که چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود، می‌تواند محلی برای اعلام تاریخ انتشار بازی No Man’s Sky باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید در این نمایشگاه تاریخ انتشار این بازی سرانجام اعلام خواهد شد یا خیر. وسعت بازی No Man’s Sky به حدی بزرگ است که اگر تا انتهای عمر خود این بازی را تجربه کنید، شاید نتوانید تمام سیارات آن را کشف کنید! در بازی حدود ۱۸ کوانتیتون سیاره وجود دارد که تمام آن‌ها به صورت داینامیک طراحی شده‌اند. موری در مصاحبه اخیر خود گفته بود نه تنها در بازی شاهد سیارات مختلفی خواهیم بود، بلکه در No Man’s Sky ستاره‌های زیادی هم وجود دارد. کشف کردن برخی از این ستاره‌ها ساده و یافتن برخی دیگر که جوایز بی‌نظیری در آن‌ها نهفته است، مشکل‌تر است. بازی No Man’s Sky در سال ۲۰۱۵ به صورت همزمان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. موری در صحبت‌های اخیر خود گفته بود تیم آن‌ها عرضه No Man’s Sky برای هدست‌های واقعیت مجازی را در نظر گرفته است. علاوه بر این، طی هفته‌های گذشته اطلاعاتی از سیارات، ستاره ها و حزب های بازی No Man’s Sky منتشر شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده