نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

احتمال ساخته شدن بازی دیگری از مجموعه جنگ ستارگان با محوریت دارت ماول

استودیو رد فلای، سازنده بازی لغو شده مجموعه Star Wars با محوریت شخصیت سیت دارت ماول اعلام کرد که آنها می‌خواهند این بازی لغو شده را دوباره  بازسازی کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
دن بورت، مدیر عامل و مالک استودیو رد فلای در جلسه پرسش و پاسخی که در وب‌سایت ردیت داشت، اعلام کرد که آنها در حال بازسازی بازی لغو شده از مجموعه جنگ ستارگان هستند. این بازی که شخصیت اصلی‌اش سیت لرد دارت ماول بود، قرار بود برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و Wii U منتشر شود و بر اساس گفته‌های بورت، آنها می‌خواهند نسخه جدید بازی را برای کنسول‌های نسل جدید بسازند. وی در این جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که استودیو آنها در حال کار بر روی یک دموی کاملا نسل جدید از این بازی هستند. امتیاز هرگونه بازی‌ای که از مجموعه جنگ ستارگان ساخته شود، در اختیار کمپانی الکترونیک آرتز است. این مساله درباره این بازی نیز صدق می‌کند و سازندگان اگر بخواهند بازی خود را منتشر کنند، باید بازی‌شان توسط این کمپانی بزرگ تایید شود. بورت در این باره گفت:
ما از زمانی‌ که ساخت این بازی لغو شد بسیار ناراحت بودیم و امیدوار بودیم که روزی بتوانیم این بازی را دوباره بسازیم. اگر قرار باشد که این اتفاق رخ دهد، ما باید یک دموی بسیار جالب از بازی بسازیم و آن‌را به الکترونیک آرتز نشان دهیم و من فکر می‌کنم بتوانیم اینکار را انجام دهیم. پس از آن‌ دیگر کاری از دست ما ساخته نیست و باید منتظر تایید EA باشیم.
Star Wars Battlefront، بازی جدید این مجموعه که به زودی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود، بر خلاف بازی استودیو رد فلای، تمرکز خود را بر روی داستان سه‌گانه اولیه این مجموعه گذشته است. سه‌گانه دوم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان که یک پیش درآمد برای سه‌گانه اولیه این مجموعه بود، با اینکه توانست به موفقیت عظیمی‌ در گیشه دست پیدا کند، اما نتوانست به اندازه سه‌گانه اول در میان طرفداران محبوبیت پیدا کند و همین نکته باعث شده بود که بسیاری از طرفداران این مجموعه، ساخت یک بازی بر اساس سه‌گانه دوم این مجموعه را دور از ذهن بدانند. بورت در این‌باره گفت:
به نکته خوبی‌ اشاره کرید. من اگر بخواهم واقع‌بین باشم واقعا نمی‌دانم چقدر این بازی شانس ساخته شدن دارد. اگر نظر مرا بخواهید، به نظر من بازی ما به این نکته کمک شایانی خواهد کرد. من امیدوارم الکترونیک آرتز تلاش ما برای بازسازی بازی‌مان را ببیند زیرا ما سعی‌ کردیم بازی خود را طوری بازسازی کنیم که با درک این کمپانی از این مجموعه همسو باشد و امیدواریم حتی اگر آنها علاقه‌ای‌ به شخصیت ماول نداشته باشند، حداقل از این مکانیک‌های جدید استقبال کنند.
در انتها نیز بورت افزود که شما در بازی نقش یک ماول جوان ۹ تا ۱۱ ساله را بازی خواهید کرد و داستان بازی دقیقا جایی‌ به اتمام می‌رسد که قسمت اول فیلم‌های این مجموعه آغاز می‌شود. نظر شما در باره این بازی چیست؟ آیا شما دوست دارید که یک بازی از مجموعه Star Wars با محوریت شخصیت Darth Maul را تجربه کنید؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده