نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

مدیر عامل مایکروسافت نسبت به بازی‌های ویدیویی و بخش ایکس‌باکس متعهد است

مایک لاوین، مدیر بازاریابی‌ محصولات بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت بیزنس اینسایدر داشته، اعلام کرده که ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت کاملا به بخش بازی این کمپانی تعهد دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مایک لاوین، مدیر بازاریابی‌ محصولات بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت بیزنس اینسایدر انجام داده، اعلام کرده که ساتیا نادلا، مدیر عامل این کمپانی به شدت از بازی‌های ویدیویی حمایت می‌کند و تعهد کاملی به این بخش از کمپانی دارد. در سال ۲۰۱۴ شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه مایکروسافت برنامه دارد که بخش ایکس‌باکس خود را بفروشد اما با به روی کار آمدن نادلا، وی سریعا این شایعات را به شدت تکذیب کرد و گفت:
من هیچ علاقه‌ای‌ ندارم که مایکروسافت روند کاری‌اش را درباره ایکس‌باکس تغییر دهد. ما کماکان مانند گذشته بر روی این بخش کار خواهیم کرد.
هنگامی که نادلا به عنوان مدیر عامل مایکروسافت انتخاب شد، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس در مصاحبه‌ای به تمجید از وی پرداخته بود و درباره نادلا گفته بود که وی یک رئیس و انسان بسیار خوب است. در ادامه نیز اسپنسر گفته بود که پیش‌بینی‌ می‌کند که نادلا از بخش ایکس‌باکس حمایت تمام و کمالی انجام دهد. یکی‌ از مواردی که نشان می‌دهد مایکروسافت برنامه دارد که به شدت از بخش ایکس‌باکس کمپانی خود حمایت کند، انتشار قریب‌الوقوع نسخه‌ای از ویندوز ۱۰ برای کنسول ایکس‌باکس وان است. این بروزرسانی که در ماه نوامبر (آبان / آذر) سال جاری منتشر خواهد شد، Xbox One Experience نام دارد و علاوه بر افزودن امکانات بسیار زیاد به این کنسول، قرار است تا عملکرد کنسول را تا ۵۰ درصد سریع‌تر کند. همچنین در دیگر اخبار مربوط به مایکروسافت، در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی، فروش بازی‌ها برای پلتفرم این کمپانی، شاهد رشد ۶۶ درصدی بوده است. صدر جدول این فروش از آن‌ بازی فوق‌العاده محبوب Minecraft بود. نظر شما درباره آینده مایکروسافت و دنیای بازی‌های ویدیویی چیست؟ آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر تجربه Xbox One Experience هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده