نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

توضیحات زَک اِسنایدِر در رابطه با طراحی شخصیت بتمن در فیلم Batman v Superman

طی روزهای گذشته، جشنی برای قدردانی از باب کِین، خالق شخصیت پرطرفدار بتمن برگزار شد که در آن زَک اِسنایدِر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice در رابطه با بتمنی که خلق کرده صحبت کرد. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
در فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice، بتمنی که می‌شناختیم مُسِن‌تر شده است. وی همچنین از جنگ و جدال هم بیزار و خسته شده و دیگر مانند گذشته، حوصله‌ی مبارزه با جناح‌های مختلف را ندارد. اسنایدر رابطه با شخصیت بتمن در فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice گفته است:
برخلاف سوپرمن، واندِر وومَن و فِلَش، بتمن هیچ قدرتی ندارد و یک انسان عادی است. او یک مرد است که هیچ تفاوتی با ما ندارد. همه‌ی ما درون خود شخصیت قهرمانی داریم. این شخصیت همان بتمن، یک انسان عادی و ساده است. من از باب برای خلق این شخصیت تشکر می‌کنم. همه‌ی ما مدیون او و شخصیتی که خلق کرده هستیم. زمانی که به بتمن نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شیم خودمان قهرمان هستیم، چراکه او هم مانند ما عادی است. اگر واقعیت را بخواهید، همه‌ انسان‌های عادی بتمن هستند.
وی در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با خلق این شخصیت گفت:
من ایده بسیار قدرتمندی برای خلق بتمن در این فیلم داشتم. یکی از ایده‌های اصلی من این بود که سن بتمن از آن چیزی که در گذشته می‌شناختیم بالاتر رفته است. بتمنی که من خلق کردم از جنگ خسته و بیزار است. به همین دلیل و البته دلایل دیگر، بِن اَفلِک بهترین گزینه برای ایفای نقش بتمن بود. ما کمی سن او را بالا بردیم و خوش‌بختانه این کار به خوبی با فیلم و ایده‌های من جور درآمد. نسبت به بتمنی که خلق کردیم بسیار هیجان‌زده هستم.
نظر شما در رابطه با صحبت‌های کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice در رابطه با خصوصیات اخلاقی بتمن در این فیلم چیست؟ Batman v Superman poster_1 فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت که با کارگردانی زَک اِسنایدر، کارگردان فیلم Man Of Steel تولید شده، اوایل سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. شما همچنین از طریق زومجی می‌توانید آخرین ویدیو منتشرشده از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ را هم مشاهده کنید. همچنین اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اطلاعات جدید منتشر شده از شخصیت لِکس لوتِر در فیلم بتمن علیه سوپرمن بپردازید. در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، اَلِکساندِر جوزِف لوتر با بازی آیزنبرگ، جوان موفق ۳۱ ساله‌ای است که کمپانی خانوادگی خود را اداره می‌کند. پدر لکس که در گذشته از کشور آلمان به آمریکا مهاجرت کرده، در سال ۲۰۰۰ از دنیا می‌رود. پسر او که «شخصیت پیچیده‌ای» دارد، در کشوری زندگی می‌کند که دولت آن در لباس قهرمان، بر روی تمام افراد کشور کنترل کامل دارد. در این فیلم لکس مجموعه‌ای از «سنگ‌های کریپتون» دارد که با استفاده از آن، می‌تواند در برابر سوپرمن، دشمن دیرینه خود ایستادگی کند. پس از مرگ پدر لکس، او کمپانی خانوادگی خود را به تولید تکنولوژی تغییر می‌دهد. در این فیلم کمپانی لکس پس از وِین، بزرگ‌ترین شرکت کشور ایالات متحده شناخته می‌شود. منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده