نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

رئیس بخش ایکس‌باکس کنسول نسل بعدی مایکروسافت را تایید کرد

فیل اسپنسر رئیس تیم ایکس‌باکس مایکروسافت خیلی مواقع با طرفداران ایکس‌باکس راجع به آینده این کنسول صحبت می‌کند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا به جدیدترین گفتگوی او با محوریت ایکس‌باکس وان بپردازیم.
فیل اسپنسر امروز در توئیتر به گفتگو در مورد تمرکز تیم بر روی ویژگی‌های جدید ایکس‌باکس وان پرداخت.
ایکس‌باکس وان یکی از مهمترین محصولات گیمینگ مایکروسافت است. تیم ایکس‌باکس تمام تلاش خود را برای تبدیل ایکس باکس به بهترین نسل کنسول‌ها می‌کند. کنترولر الایت، رابط کاربری جدید، پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل و هیلو ۵ همه نشانه تمرکز تیم برروی ایکس‌باکس وان است.
فیل اسپنسر برای راحت کردن خیال کاربران در مورد پشتیبانی مایکروسافت از کنسول نیز گفت:
ما درجریان هستیم که کاربران دوست‌ دارند بدانند مایکروسافت از کنسولش پشتیبانی خواهد کرد یا نه، هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد، خیالتان راحت باشد.
فیل اسپنسر در مورد نسل بعدی کنسول تضمین کرد که مایکروسافت به زودی تاریخی برای عرضه آن مشخص خواهد کرد. وی درباره بازی‌های چند دیسکی گفت متاسفانه خبری از پشتیبانی بازی‌های چند دیسکی در زمان ارائه ویژگی backwards compatibility  نخواهد بود اما در آینده بر روی ‌این ویژگی‌ها کار خواهیم کرد. اسپنسر در مورد داشبورد جدید ایکس‌باکس نیز صحبت‌هایی به میان آورد
داشبورد جدید ویژگی‌های جالبی دارد اما تیم هنوز هم در ‌حال کار کردن بر روی آن است.
فیل اسپنسر درمورد مشکلات عنوان شده از سوی انجمن گفت:
از حمایت کاربران از نسخه پیش نمایش انجمن تشکر می‌کنم، تیم ما در حال کار برروی مشکلات عنوان شده از سوی کاربران است.
هنگامی که در مورد پشتیبانی ایکس‌باکس لایو در ایکس‌باکس 360 سوال کردیم فیل اسپنسر گفت هیچ تاریخی برای پایان پشتیبانی ایکس‌باکس لایو در ایکس‌باکس 360 مشخص نشده است چرا که تازه ویژگی backwards compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه شده و این ویژگی قرار است بازی‌های ایکس‌باکس 360‌ را روی این کنسول اجرا کند. نظر شما راجع به ویژگی‌های ایکس‌باکس وان و پشتیبانی مایکروسافت از کنسول جدیدش چیست؟ منبع: DualShokers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده