نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Fallout 4 از هم اکنون بر روی ایکس‌باکس وان قابل دانلود است

بتسدا، سازنده بازی مورد انتظار فال‌آوت 4، اعلام کرد که قابلیت Pre-Load این بازی از امروز بر روی کنسول ایکس‌باکس وان فعال است و افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، از امروز قادر به دانلود کل بازی هستند. با زومجی همراه باشید.
بتسدا امکان Pre-Load بازی فال‌آوت 4 را از چند روز پیش فعال کرده بود که البته فقط شامل بخش کوچکی از محتویات بازی بود. ولی این شرکت تصمیم گرفته تا از امروز امکان دانلود پیش از موعود نسخه کامل بازی را با حجم ۲۸ گیگابایت برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان فراهم کند و این اشخاص می‌توانند با دانلود بازی، بلافاصله از تاریخ ۱۹ آبان بازی را شروع کنند. فال‌اوت 4 روایتگر داستان یکی از بازماندگان انفجار اتمی است که در Vault 111 زندگی می‌کند و قرار است یک داستان آخرالزمانی و کاملا غیر‌خطی ارایه دهد که تصمیمات گیمر تاثیر بسزایی در روند آن دارد. گیم‌پلی کلی  بازی شباهت زیادی به فال‌آوت 3 دارد ولی بسیار گسترده‌تر از قبل خواهد بود و سازندگان گیمر را به انجام کارهای مورد‌علاقه خودشان تشویق می‌کنند. همچنین برای ساخت این بازی، بیش از ۱۳ هزار دیالوگ ضبط شده که نشان از عظمت بازی دارد و سیستم تیراندازی فال‌آوت 4 نیز با همکاری اید سافت‌ویر طراحی شده و می‌توان انتظار یک اکشن خونین را داشت.  جالب است بدانید که بازی فال‌آوت 4 در مجموع و به همراه بسته‌های الحاقی، بیش از ۴۰۰ ساعت گیم‌پلی و ۲۷۵ سطح منحصر به فرد قابل ارتقا دارد. همچنین می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر، اولین نگاه زومجی به این بازی بزرگ را بخوانید و یا در ادامه نسخه تصویری آن را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده