نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: ساخت چاقو و دستگاه پرتاب طناب واقعی‌ مجموعه Assassin's Creed

همزمان با انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate، جدیدترین بازی این مجموعه محبوب، شخصی به نام کالین فورز دو دستگاه پرتاب طناب و چاقوی پنهان معروف این مجموعه را ساخته است. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.
کالین فورز، همزمان با انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate ویدیویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده که در آن‌ ما می‌توانیم ببینیم که وی، دو دستگاه پرتاب طناب و چاقوی پنهان معروف این مجموعه را در دنیای واقعی‌ ساخته است. نکته جالب در این مورد این است که هر دوی این دستگاه‌ها هرچند که نسبت به نمونه‌های غیر واقعی‌ خود با سرعت کمتر، اما کاملا کار می‌کنند!

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

برای ساخت دستگاه پرتاب طناب، وی از یک مخزن گاز دی اکسید کربن استفاده کرده است و این دستگاه دقیقا مانند نمونه مجازی خود عمل می‌کند. هنگامی که قلاب سر طناب به نقطه مورد نظر گیر کرد، با استفاده از یک موتور که در این دستگاه تعبیه شده، وی خود را بالا می‌کشد. درست است که نسبت به نسخه موجود در بازی اینکار با سرعت بسیار کمتری انجام می‌شود، اما همین واقعیت که این دستگاه عمل می‌کند، به خودی خود بسیار جالب است. در مورد چاقوی پنهان، اوضاع کمی‌ فرق می‌کند. این چاقو بسیار شبیه‌تر به نمونه مجازی خود است و واقعا خطرناک به نظر می‌رسد! مطمئنا شما نیز با تماشای ویدیو به این نتیجه خواهید رسید! بازی Assassins Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان  منتشر شد. نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) منتشر خواهد شد. در روز‌های آتی، منتظر بررسی‌ اختصاصی این بازی توسط زومجی باشید. نظر خود را با ما درباره این ویدیو در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده