نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید قسمت مخصوص کریسمس سریال شرلوک

تریلر جدید قسمت مخصوص کریسمس سریال Sherlock منتشر شد. با انتشار این تریلر جدید تاریخ و ساعت دقیق پخش این قسمت نیز مشخص شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شبکه کابلی پی‌بی‌اس‌، تریلر جدید قسمت مخصوص کریسمس سریال شرلوک را منتشر کرد. همزمان با انتشار این ویدیو، این شبکه تاریخ دقیق پخش این قسمت رانیز اعلام کرد. بنا بر گزارش این شبکه، قسمت مخصوص کریسمس این سریال محبوب در تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۶ (۱۱ دی ۱۳۹۴) در ساعت ۸ به وقت مرکزی ایالات متحده پخش خواهد شد.

|

در این تریلر ما بازهم بندیکت کامبربچ را در نقش شرلوک می‌بینیم که مانند دیگر قسمت‌های این سریال، دکتر واتسون با بازی مارتین فریمن وی را همراهی می‌کند. نام این قسمت «عروس منفور» است و بر خلاف دیگر قسمت‌های سریال که داستانش در زمان حال اتفاق می‌افتد، این‌بار وقایع داستان در لندن دوران ویکتوریا رخ می‌دهد. استیون موفات، یکی از خالقان سریال، چندی پیش در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو گفته بود که این قسمت حس متفاوتی خواهد داشت. موفات همچنین در سن دیگو گفته بود:
انگار ما کتاب ها را دوباره بررسی کرده باشیم و متوجه شده باشیم که سریال را به اشتباه در دوره زمانی نادرستی درست کرده‌ایم و الان در حال درست کردن آن هستیم.
هم‌چنین چندی پیش اولین تریلر از این قسمت مخصوص منتشر شد که شما می‌توانید در زومجی آن را مشاهده کنید.اگر برای شما دانستن این موضوع که چطور عوامل این سریال از لندن ویکتوریایی سر در آورده اند، جالب است، باید بگوییم ماجرای این قسمت ویژه ربطی به داستان اصلی این سریال ندارد. علاوه بر این اگر هنوز متقاعد به دیدن این سریال پر طرفدار نشده‌اید، شما را به خواندن مقاله معرفی این سریال در زومجی دعوت می کنیم. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده