نویسنده: کیا مختاری
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سونی از ویژگی لیست مورد‌علاقه در فروشگاه پلی‌استیشن پرده‌برداری کرد

شرکت سونی ساعاتی پیش از ویژگی جدید فروشگاه پلی‌استیشن رونمایی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد لیست موردعلاقه خود را در فروشگاه پلی‌استیشن بسازند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
به گفته شرکت سونی این قابلیت جدید با نام Wishlist به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه خود را به این لیست اضافه کنند و در هر لحظه که بخواهند به این لیست دسترسی داشته باشند. در حال حاضر این قابلیت تنها در نسخه تحت وب فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس است و هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید در چه زمانی به نسخه کنسولی فروشگاه اضافه خواهد شد. شما با استفاده از این ویژگی جدید همچنین می‌توانید لیست مورد علاقه خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. در سمت راست صفحه فروشگاه پلی‌استیشن، لیستی تحت عنوان بازی‌ها و فیلم‌های پرفروش وجود دارد که با کلیک بر روی آیکون قلب کنار هر محصول می‌توانید آن را به لیست موردعلاقه خود اضافه کنید. همچنین کلید «اضافه به سبد خرید» در این دو لیست دیده می‌شود و در صفحات هر بازی کلید «اضافه به لیست موردعلاقه» اضافه شده است. قابلیت اضافه شدن بازی‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا به لیست موردعلاقه نیز وجود دارد. طبق گزارش NPD کنسول پلی‌استیشن 4 در ماه سپتامبر پرفروش‌ترین کنسول بازی در آمریکا بوده است. شرکت سونی پس از این خبر با انتشار بیانیه‌ای رسمی گفت:
همانطوری که به استقبال فصل تعطیلات می‌رویم، ما دوست داریم برای لحظاتی از طرفداران بابت تبدیل پلی‌استیشن 4 به پرفروش‌ترین کنسول بازی در ماه سپتامبر تشکر کنیم. پلی‌استیشن 4 کنسول شماره اول در فروش بازی‌های NBA 2K16،Madden NFL 16 ،Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و FIFA 16 است. همینطور نسخه محدود باندل پلی‌استیشن 4 بازیDestiny: The Taken King فروش فوق‌العاده خوبی داشت.
پلی‌استیشن 4 تاکنون موفق شده تا پرفروش‌ترین کنسول در ماه آگوست هم باشد، هرچند احتمال تغییر این وضعیت با انتشار بازی‌های انحصاری Rise of the Tomb Raider و Halo 5: Guardians برای کنسول ایکس‌باکس وان بسیار زیاد است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده