نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

رد شایعه ساخت بسته الحاقی بازی Until Dawn توسط سوپرمسیو گیمز

چند روز پیش در شایعه‌ای اعلام شد که سوپرمسیو گیمز، سازنده بازی Until Dawn، در حال ساخت یک بسته الحاقی با نام Rush of Blood برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن است. امروز اما این شایعه توسط سازنده بازی تکذیب شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چند روز پیش شایعه‌ای توسط وب‌سایت دیستراکتوید منتشر شد که از ساخت یک بسته الحاقی جدید برای بازی Until Dawn توسط سوپرمسیو گیمز خبر می‌داد. بنابر این شایعه، این بسته الحاقی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن (Playstation VR) ساخته می‌شد. اما امروز در وب‌سایت رددیت، ویل بایلس کارگردان و تام هیتون طراح بازی، این شایعه را کاملا تکذیب کردند:
ما نیز این شایعات را دیدیم و آنها بسیار جالب هستند اما ما در حال حاضر در حال کار بر روی یک بسته الحاقی برای بازی Until Dawn نیستیم.
در ادامه آنها اضافه کردند:
بدون اینکه هیچ‌گونه جزئیات بیشتری به شما بدهیم، باید به شما بگوییم که ما در حال کار بر روی بازی بعدی خود هستیم و فکر می‌کنیم و امیدوار هستیم که طرفداران Until Dawn از این بازی خوششان بیاید.
بازی Until Dawn تابستان امسال و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدین و گیمرها را جذب کند. منبع‌: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده