نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بروز رسانی جدید بازی Clash of Clans منتشر شد

سوپرسل، سازنده بازی فوق‌العاده محبوب Clash of Clans، چند روز پیش بروزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر کرد. این بروزرسانی به شما اجازه می‌دهد که تنها با پرداخت یک جم، کارخانه‌های طلسم‌سازی خود را بوست کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چند روز پیش، استودیو سوپرسل، سازنده بازی بسیار محبوب Clash of Clans، با انتشار یک توییت و قرار دادن عکسی‌ در حساب رسمی‌ توییتر بازی، اعلام کرد که یک بروزرسانی جدید برای بازی منتشر خواهد شد. در توضیح این توییت آمده بود:
رئیس، یک بروز رسانی ترسناک به زودی برای دهکده شما از راه خواهد رسید! آماده باشید که به زودی سرورها برای مدتی‌ از دسترس خارج خواهند شد.
Clash یک ساعت پس از انتشار این توییت، سرورهای بازی به حالت عادی بازگشتند و سوپرسل، با انتشار توییت و عکس دیگری، نوشت:
سرورها دوباره در دسترس قرار گرفتند و شما می‌توانید تا تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) کارخانه‌های طلسم‌سازی خود رای با پرداخت تنها یک جم، بوست کنید.
Clash II این بروزرسانی در حقیقت یک بروزرسانی کوچک بود که برای استقبال از بروزرسانی به مناسبت هالووین بازی منتشر شد. به نظر می‌رسد بروزرسانی مخصوص هالووین Clash of Clans، در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) و همزمان با آغاز نمایشگاه ClashCon برای بازی منتشر شود. اگر بخواهیم به تاریخ استناد کنیم، باید منتظر محتوای جدید بسیار زیادی با فضای هالووین برای بازی باشیم زیرا سال گذشته نیز در همین بازه زمانی‌، محتوای مخصوص بسیاری به دلیل این مراسم منتشر شد. در راستای اخبار بازی Clash of Clans، نمایشگاه مخصوص این بازی در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در شهر هلسینکی کشور فنلاند آغاز خواهد شد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این نمایشگاه به دست بیاورید، می‌توانید از طریق زومجی این کار را انجام دهید. منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده