نویسنده: کیا مختاری
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر رونمایی Everspace از سازندگان بازی Galaxy on Fire

به‌ تازگی یک تریلر از بازی‌ تحت حمایت برنامه بازی‌های مستقل ایکس‌باکس به نام Everspace منتشر شده است، برای تماشای تریلر این بازی همراه زومجی باشید.
تمام سرمایه مورد نیاز بازی Everspace از طریق وب‌سایت Kickstarter جمع‌آوری شده است و سازندگان بازی تاکنون موفق به جذب سرمایه‌ای معادل با ۴۲۰ هزار پوند برای ساخت بازی شده‌اند. در حال حاضر بازی علاوه بر جلب حمایت مایکروسافت تحت برنامه بازی‌های مستقل ایکس‌باکس به نام ID@Xbox، موفق به دریافت مجوز Greenlight در شبکه استیم نیز شده است. استودیو راک‌فیش سازنده بازی‌های موبایل Galaxy on Fire و Galaxy on Fire 2 در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ میلادی است و استقبال بسیار خوب از این بازی‌ها نشان می‌دهد امیدهای زیادی برای موفقیت بازی جدید این استودیو وجود دارد. استودیو راک‌فیش Everspace را یک بازی تک‌نفره سه‌بعدی تیراندازی فضایی با المان‌های تصادفی و داستان‌سرایی غیرخطی معرفی کرده است. مایکل شید مدیرعامل این استودیو در گفتگویی با وبلاگ ایکس‌باکس وایر می‌گوید:
می‌توانید بگویید که این بازی ترکیبی از دو بازی FTL: Faster Than Light و Freelancer‌ است که طرفداران قدیمی و جدید ما را به یک اندازه راضی خواهد کرد. همچنین ما از بازی‌های Rogue Legacy و Binding of Isaac ایده گرفته‌ایم که هر دو نمونه‌های عالی از استفاده از نقشه تصادفی در بازی‌های رایانه‌ای هستند و به ما ایده‌های جدید برای ساخت یک بازی جدید در سبک تیراندازی فضایی داده‌اند.
می‌توانیم انتظار استقبال از بازی را در صورت عملی شدن ایده‌های کلی سازندگان آن داشته باشیم، در پایان شما را به تماشای تریلر نسخه پیش-آلفا بازی Everspace دعوت می‌کنیم.

|

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده