نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: تریلر زمان انتشار Call of Duty: Black Ops 3، شما را آماده تجربه این بازی می کند

مانند سنت هر ساله، امسال هم شاهد انتشار بازی دیگری از مجموعه ندای وظیفه هستیم. در حالی که کم کم به تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 3 نزدیک می‌شویم، استودیو تری‌آرک به تازگی تریلر زمان عرضه این بازی را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به  تماشا و دانلود آن بپردازید. با زومجی همراه باشید.
تریلر زمان عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 3، تمام قسمت‌های بازی که کاربران می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند را به تصویر می‌کشد. این ویدیو علاوه بر نمایش بخش‌هایی از داستان، بخش چندنفره و البته حالت زامبی را هم به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، تری‌آرک برای ترغیب کردن طرفداران برای خرید این بازی، تعریف و تمجیدهایی که وب‌سایت‌های مختلف از Call of Duty: Black Ops 3 کردند را هم در این ویدیو قرار داده است. در ادامه تریلر زمان عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 3 را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

|

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط تری‌آرک ساخته شده است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تری‌آرک در برنامه یک ماهه‌ی خود، هفته گذشته از یک حالت جدید با نام Free Run و خصوصیات جدید دیگر بازی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی کرد. در راستای اخبار مربوط به جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، طی روزهای گذشته همچنین از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 3 هم رونمایی شد. این باندل شامل یگ دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 مشکی با خط‌های نارنجی، حافظه داخلی یک ترابایت، کنترلری با رنگ خاکستری و نارنجی، یک حالت اضافه برای بخش چندنفره با نام SOG Skull و البته بازی اصلی خواهد بود. همچنین نقشه نوک‌تاون که یکی از مزایای پیش‌خرید بازی Call of Duty: Black Ops 3 است، در این باندل وجود خواهد داشت. علاوه بر این، تری‌آرک در طی روزهای گذشته خبر داد نسخه‌های نسل هفتم بازی Call of Duty: Black Ops 3 دارای بخش داستانی نخواهند بود و نرخ‌فریم اجرایی این دو نسخه هم ۳۰ فریم در ثانیه خواهد بود. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده