نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

کارگردان بازی Shenmue 3 به نسخه ایکس باکس وان این بازی اشاره نکرده است

وب‌سایت گیم‌اسپات شب گذشته در خبری اعلام کرد در مصاحبه‌ی جدیدی که با یو سوزوکی، کارگردان بازی Shenmue 3 انجام شده، وی به نسخه ایکس‌باکس وان این بازی اشاره کرده است. با این حال متاسفانه این خبر واقعیت ندارد و تنها یک اشتباه بوده است از سوی فردی که این مطلب را منتشر کرده بود. با زومجی همراه باشید.
وب‌سایت گیم‌اسپات در تیتر مطلب خود از «اشاره کارگردان بازی Shenmue 3 به نسخه ایکس‌باکس وان این بازی» استفاده کرده بود. این وب‌سایت در توضیحات خود اعلام کرده بود:
سوزوکی اعلام کرده بازی Shenmue 3 در نهایت شاید برای ایکس‌باکس وان هم منتشر شود.
با این حال در مصاحبه اصلی‌ای که توسط وب‌سایت دوال‌شاکرز با سوزوکی انجام شده، وی به هیچ‌وجه این خبر را تایید نکرده و منظور نویسنده هم از سوالی که مطرح کرده چیز دیگری بوده است. شخصی که در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ این مصاحبه را با سوزوکی انجام داده، در سوال خود پرسیده است:
در گذشته مدیران ایکس‌باکس در رابطه با مجموعه Shenmue صحبت‌های زیادی می‌کردند. زمانی که شما را روی استیج سونی دیدم شدیدا سورپرایز شدم. به شخصه انتظار داشتم شما را روی استیج مایکروسافت و برند ایکس‌باکس مشاهده کنم. آیا در «گذشته» با مایکروسافت در رابطه با تولید این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس مذاکره کرده بودید؟
سوزوکی در پاسخ به این سوال گفته است:
برای پاسخ به این سوال از قوه‌ تخیل خود استفاده کنید (می‌خندد).
منظور شخصی که این سوال را پرسیده، تولید نسخه ایکس‌باکس وان بازی Shenmue 3 نبوده است. وی تنها از سوزوکی پرسیده آیا در «گذشته» برای تولید این بازی با مایکروسافت مذاکره کردید یا خیر که وی در جواب، از شوخی و خنده استفاده کرده است. اگرچه خبر منتشر نشدن بازی Shenmue 3 برای ایکس‌باکس وان ناراحت‌کننده است، اما با این حال واقعیت این است که سوزوکی با سونی قرارداد همکاری دارد و در حال حاضر، خبری از نسخه ایکس‌باکس وان این بازی نیست. به شخصه دوست دارم تمام گیمرها بتوانند روی هر کنسولی که در اختیار دارند، تمام محصولات استودیوهای Third-Party را تجربه کنند و در این‌گونه بازی‌ها هیچ خبری از انحصاری‌بودن نباشد. اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید و دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی به دست آورید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اطلاعات جدید منتشر شده از قسمت‌های مختلف بازی Shenmue 3 بپردازید. بازی Shenmue 3، جدیدترین قسمت از این مجموعه افسانه‌ای، در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده