نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

ستایش کارگردان بازی Uncharted 4 از استودیو بلوپوینت برای بازسازی سه گانه این مجموعه

بروس اِستِرِلی، کارگردان استودیو ناتی داگ و بازی Uncharted 4: A Thief's End، به تازگی از استودیو بلوپوینت گیمز برای بازسازی سه‌گانه این مجموعه به بهترین شکل ممکن قدردانی و ستایش کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
استرلی در بازی آنچارتد ۱ کارگردان بخش هنری بازی بود و زمان تولید نسخه دوم و سوم این مجموعه، به عنوان کارگردان اصلی بازی انتخاب شد. وی همچنین به عنوان کارگردان بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End هم شناخته می‌شود. تجربه بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection خاطرات گذشته را برای استرلی زنده کرده و وی به همین دلیل، از بلوپوینت گیمز و کار بی‌نظیر آن‌ها تشکر کرده است:
به دلیل مشغله کاری زیاد، تنها موفق به تجربه بیست دقیقه نخست بازی Uncharted: Drake’s Fortune شدم. با این حال سفر به گذشته و زنده‌کردن خاطرات قدیمی بسیار شیرین و لذت‌بخش بود. زمانی که به گذشته نگاه می‌کنم و سختی‌هایی که برای تولید این بازی در کنسول پلی‌استیشن 3 را به یاد می‌آورم، دیدن تکنولوژی‌های جدید و ویژگی‌های بصری بالای بازی‌های امروزی من را شگفت‌زده می‌کند. بلوپوینت گیمز به بهترین شکل ممکن سه قسمت نخست این بازی را بازسازی کرده و به همین دلیل، به شخصه کار آن‌ها را ستایش می‌کنم. از بازسازی این سه‌گانه بسیار خوشحال هستم. بازگشت به گذشته و ایجاد حس نوستالوژی بسیار شیرین است.
Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل نسخه بازسازی شده بازی‌های Uncharted 1: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می‌شود، طی روزهای گذشته به‌ صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. کسانی که این مجموعه را خریداری کردند، از کاربران خوش‌شانسی هستند که به نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی پیدا خواهند کرد. اگر هنوز نسبت به خرید این مجموعه اطمینان کافی ندارید، می‌توانید بررسی ویدیویی این بازی را در زومجی مشاهده کنید. هم‌چنین خواندن بررسی متنی بازی نیز برای هرچه بیشتر آشنا شدن شما با بازی  به شما کمک شایانی خواهد کرد. زومجی به این بازی نمره بسیار عالی ۹ را داده و محمد حسین جعفریان در نتیجه‌گیری بررسی بازی نوشت:
آنچارتد کالکشن را می‌توان به سادگی برترین ریمستر حاضر در نسل هشتم به شمار آورد. اگر تا به امروز موفق به تجربه‌ی این بازی‌های بزرگ نشده‌اید و می‌خواهید یک ماجراجویی بی‌نقص و اکشنی بی‌پایان را تجربه کنید، همین حالا هم برای خرید این کالکشن خارق‌العاده که با قیمت یک بازی، سه اثر درجه یک دنیای گیم را تقدیمتان می‌کند، بیش از حد تعلل کرده‌اید اما حتی اگر عضوی از کسانی هستید که پیش‌تر در تمامی ماجراهای نیتن دریک، وی را همراهی کرده‌اید، دنیای بی‌اشکال و مجددا خلق‌شده‌ی این کالکشن، آن‌قدر عالی و خواستنی هست که بخواهید یک بار دیگر خودتان را رها شده در صحراها و مناطق بکر و عجیبش پیدا کنید و باری دیگر به عمق قصه‌های حقیقی‌فانتزی و تاریخی‌افسانه‌ای ناتی‌داگ فرو بروید.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از بازسازی این سه نسخه و بهینه‌سازی‌های انجام شده راضی هستید؟ منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده