نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

احتمال ایفای نقش لارا کرافت در فیلم تووم رایدر توسط کامیلا لادینگتون

در حالی که همگان منتظر انتشار نسخه جدید از سری بازی‌های تووم رایدر با نام Rise of the Tomb Raider هستند، به احتمال بسیار زیاد یک فیلم جدید نیز از این مجموعه ساخته خواهد شد که البته فعلا در مرحله انتخاب عوامل است. حال به نظر می‌رسد که کامیلا لادینگتون از شانس بالایی برای ایفای نقش اصلی فیلم برخوردار باشد. با زومجی همراه باشید.
پیش از این دو فیلم از سری تووم رایدر ساخته شده بود که در آن نسخه‌ها آنجلینا جولی، نقش شخصیت لارا را ایفا می‌کرد. ولی به دلیل شرایط سنی این بازیگر، احتمال حضور وی در فیلم بعدی بسیار پایین است و از این رو شایعات زیادی در مورد بازیگر احتمالی فیلم جدید این مجموعه منتشر شده است. حال مایکل برینکِر، طراح ارشد بازی Rise of Tomb Raider، اظهار نظر جالبی در این مورد داشته است:
انتخاب بازیگر برای نقش لارا بسیار دشوار است. با این حال به نظر من صداپیشه اصلی وی در بازی (لادینگتون) توانایی‌های بالایی دارد و شاید زمان آن فرا رسیده باشد که علاوه بر صداپیشگی، بتواند نقش واقعی این شخصیت را نیز در یک فیلم ایفا کند. چرا که وی دقیقا حس شخصیتی که از لارا در بازی می‌گیرد را به اطرافیان خود القا می‌کند.
این اظهار نظر در حالی مطرح شده که همگان می‌دانند برینکِر تصمیم گیرنده انتخاب بازیگر نقش لارا نیست. ولی ارایه این صحبت‌ها از جانب یکی از مسوولین ارشد کریستال داینامیکس می‌تواند نشانه‌هایی از حضور لادینگتون در فیلم جدید تووم رایدر باشد. به نظر شما آیا این یک انتخاب درست است؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده