نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

مدیرعامل جدید آتاری: اشتباهات خود را در زمینه بازی‌های ویدیوی جبران می‌کنیم

سال‌ها از دوران پرفروغ آتاری در صنعت بازی‌سازی می‌گذرد و این کمپانی امروزه سایه‌ای از آن آتاری سابق است که فقط در زمینه تولید بازی‌ها فعالیت می‌کند که دو تجربه اخیر آن‌ها در این زمینه، Asteroids: Outpost و Alone in the Dark: Illumination آثار بسیار ضعیفی بودند. با این حال فردریک شزنیز، مدیر عامل جدید این کمپانی روز‌های بهتری برای آینده آتاری ترسیم کرده است. با زومجی همراه باشید.
فردریک شزنیز، اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت MCV داشته و بازی‌های اخیرا منتشر شده توسط آتاری را یک اشتباه بزرگ معرفی کرده است:
در بازی Asteroids: Outpost سعی داشتیم تا یک بازی ارایه دهیم و سپس با محتویات جدید از آن پشتیبانی کنیم که این تصمیم واکنش خوب طرفداران را در پی نداشت و بازی Alone in the Dark: Illumination نیز علی‌رغم خوش‌ساخت بودن از مشکلات زیادی در بخش گیم‌پلی رنج می‌برد. پس نتیجه می‌گیریم که تصمیمات ما در زمینه بازی‌سازی اشتباه بوده و نتوانستیم انتظارات هواداران را برطرف کنیم. با این حال این دو سری بازی از اهمیت زیادی برای آتاری برخوردار است و از همین رو باید با توجه به بازخورد‌های طرفداران، در آینده بازی‌های بهتری از این دو مجموعه ارایه دهیم.
شزنیز همچنین در ادامه به نکته‌ای اشاره کرد که شاید یکی از واقعیات‌ صنعت بازی‌سازی باشد. وی گفت که تمام استودیو‌های بازی‌سازی بر اساس آثار اخیر خود سنجیده می‌شوند و دیگر کسی اهمیتی برای پیشینه آن‌ها قائل نیست. به نظر شما آتاری می‌تواند دوباره به روز‌های اوج خود بازگردد؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده