نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اختصاصی زومجی: ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی Assassin's Creed: Syndicate

امروز بازی Assassin's Creed: Syndicate رسما توسط یوبی‌سافت منتشر شد . فرصتی دست داد تا برای چند دقیقه بازی را تجربه کنیم و ۱۵ دقیقه‌ی آغازین این بازی را برای شما به نمایش بگذاریم. با زومجی همراه باشید.
Assassin's Creed: Syndicate امسال بر خلاف سال‌های گذشته توسط استودیوی دیگری ساخته شده است. این اولین بار است که استودیوی کبک (Quebec) با مشارکت چند استودیوی دیگر کار ساخت آن را بر عهده دارند.  جدیدترین نسخه از سری محبوب Assassin’s Creed روایت‌گر داستان یک خواهر و برادر دوقلو در لندن است. این نهمین بازی سری است که داستان آن حدود ۷۵ سال پس از اتفاقات بازی قبلی یعنی Unity اتفاق می‌افتد.  داستان Assassin’s Creed: Syndicate در قرن ۱۹ میلادی اتفاق می‌افتد. لندن و انقلاب صنعتی در سال ۱۸۶۸ این‌بار میزبان شما و شخصیت جدید سری یعنی  جیکوب فرای (Jacob Frye) و خواهر دوقلویش ایوی (Evie) است. تیم سازنده از منطقه‌ی باکینگ‌هام تا بیگ‌بِن، دوران ویکتوریای لندن را در این بازی به تصویر کشیده‌ است.  با معرفی جیکوب فِرای و خواهر دوقلویش ایوی، زندگی میلیون‌ها انسان در Assassin’s Creed: Syndicate تغییر پیدا خواهد کرد. قیام کنید و با رهبری گروه ضعیف جامعه، پایگاه افراد قدرتمند را با اکشن و مبارزات بی‌رحمانه بازی خراب کنید. با توجه به پویایی دنیای بازی قبلی یعنی Unity و نمایش‌های بازی، باید منتظر یک گشت و گذار تاریخی لذت بخش دیگر باشیم.

بازی شروع نسبتا خوبی داشت و در ابتدا بیشتر شاهد مبارزه‌ها و از طرفی کمبوهای دیدنی جیکوب در هنگام نابود کردن دشمن‌ها بودیم. گرافیک بازی بسیار خوب به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد اکثر مشکلات نسخه‌ی قبل در این بازی رفع شده باشد. گرچه نمی‌توان با تجربه‌ای کوتاه و چند دقیقه‌ای، نظری قطعی داد. به زودی منتظر بررسی ویدیویی و متنی بازی در زومجی باشید. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده