نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

شایعه: تولید بسته الحاقی بازی Until Dawn برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

ظاهرا کار استودیو سوپرمسیو گیمز با بازی Until Dawn تمام نشده و بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، این استودیو در حال تولید نخستین بسته الحاقی این بازی با نام Rush of Blood برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شخص ناشناسی که دوست نداشته نامش فاش شود، اعلام کرده سازندگان بازی آنتیل دان در حال آزمایش بسته الحاقی این بازی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هستند. ظاهرا بازیکنان می‌توانند این محتوای جدید را هم با کنترلر دوال‌شوک ۴ و هم با تکنولوژی واقعیت مجازی بازی کنند. این شخص ناشناس اعلام کرده با توجه به تجربه‌ای که واقعیت مجازی به بازیکنان ارائه می‌دهد و صحنه‌های وحشتناکی که برای این بسته تولید شده، بازیکنان مهمان یک محتوای بسیار وحشتناک هستند:
این بسته در یک منطقه برفی و در یک صحنه تیراندازی آغاز می‌شود. با پیشروی در بازی، به داخل یک خانه می‌روید و در زمان ورود به آن، دشمنانی خطرناک (احتمالا این دشمنان همان وِندیگو هستند) به استقبال شما می‌آیند. با وجود روحی که در داخل خانه قرار دارد، سازندگان صحنه‌های وحشتناک غیرمنتظره ( jump-scare) زیادی را تولید کردند. در قسمت آخر دمویی که من بازی کردم، مبارزه با این روح در بازی قرار داده شد. در لحظه‌های انتهایی از بین بردن این روح، بازی برای بارهای متوالی از کار افتاد.
هفته آینده سونی در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس هدست Playstation VR را به عموم نشان خواهد داد. بنابراین اگر در آن زمان از این بسته و دموی قابل‌بازی آن رونمایی شد، زیاد تعجب نکنید. زمانی که منابع مرتبط از سونی در رابطه با این شایعه پرسیدند، سخنگوی این کمپانی اعلام کرد آن‌ها در رابطه با شایعات و فرضیه‌های متفاوت نظری نمی‌دهند. اگرچه این مطلب خبر از تولید بسته الحاقی برای بازی آنتیل دان می‌دهد، اما پیت ساموئل، تهیه‌کننده این بازی اعلام کرد تیم آن‌ها به این زودی‌ها برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد:
در بحث‌هایی که در استودیو انجام می‌دهیم، حمایت از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن چندین بار به عنوان موضوع اصلی مورد بحث قرار گرفته است. با این حال به این زودی‌ها انتظار نداشته باشید بازی Until Dawn را با Playstation VR تجربه کنید.
بازی در سبک وحشت آنتیل دان هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده