نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

یوتیوب سرویس اشتراکی پولی خود را معرفی کرد

امروز در خبری، یوتیوب سرویس اشتراکی پولی خود به نام یوتیوب رد (YouTube Red) را به صورت رسمی معرفی کرد. این سرویس به زودی در آمریکای شمالی راه‌اندازی می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
۲۸ اکتبر (۶ آبان) روزی است که یوتیوب به صورت رسمی سرویس اشتراک پولی خود به نام یوتیوب رد را راه‌اندازی می‌کند. این سرویس فعلا فقط در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. یوتیوب رد به کاربران این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار به صورت ماهیانه، به ویدیوهایی یوتیوب بدون تبلیغات دسترسی داشته باشند. از دیگر مزایای این سرویس، امکان ذخیره ویدیوها و تماشای آن‌ها به صورت آفلاین است. یکی‌دیگر از قابلیت‌های این سرویس، توانایی پخش ویدیو در پس‌زمینه موبایل یا زمانی که نمایشگر موبایل خاموش است، خواهد بود. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور مثال به موسیقی مورد علاقه خود در هنگام انجام کارهای دیگر گوش دهند. هم‌چنین، یوتیوب همزمان با معرفی این سرویس اعلام کرد که همانند نت‌فلیکس و آمازون، این کمپانی در حال ساخت محتوای اختصاصی برای مشترکین این سرویس است. از برنامه‌های اختصاصی  این سرویس می‌توان به برنامه‌هایی اشاره کرد که توسط شبکه‌های معروف یوتیوب مانند کالج هیمور، روستر تیث و پیودی‌پای ساخته می‌شوند. مدت‌ها است که شایعات زیادی درباره سرویس اشتراک پولی یوتیوب مطرح شده بود و امروز بالاخره این کمپانی به این شایعات پایان داد. هم‌چنین در ادامه این معرفی یوتیوب اعلام کرد که از درآمد سرویس یوتیوب رد به سازندگان برنامه‌های اختصاصی سود پرداخت می‌کند. هرچه ویدیوهای اختصاصی بیشتر دیده شوند، پولی که به سازنده‌ها تعلق می‌گیرد، بیشتر است. هنوز مشخص نیست این سرویس جدید چه زمانی در دیگر کشورها راه‌اندازی می‌شود اما کاربران سرویس یوتیوب رد می‌توانند تمام ویدیوهای ساخته شده در تمام دنیا را بدون تبلیغات مشاهده کنند. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده