نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بروزرسانی جدید بازی The Witcher 3 بالانس لازم را در مبارزه با باس‌فایت‌ها ایجاد می‌کند

یکی از مشکلات بازی The Witcher 3: Wild Hunt، نبود بالانس لازم در زمان مبارزه با برخی از باس‌فایت‌ها است. استودیو سی‌دی پراجکت رد که از این مسئله خبر دارد، در بروزرسانی بعدی بازی که 1.11 نام دارد، قرار است بالانس را در زمان مبارزه با غول‌آخرها به بازی بیاورد. با زومجی همراه باشید.
در زمان انتشار بسته الحاقی Hearts of Stone، برخی از کاربران از نبود بالانس در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها خبر دادند. مارسین موموت، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد در صحبت‌های اخیر خود با کاربران اعلام کرده تیم آن‌ها در حال کار روی یک بروزرسانی جدید است که تغییراتی را در این زمینه ایجاد می‌کند:
در صحبت‌هایی که به تازگی با افراد استودیو داشتم، مشخص شد تیم ما در حال کار روی یک آپدیت جدید است که تغییراتی را در زمان مبارزه با تمام باس‌فایت‌های بسته الحاقی Hearts of Stone ایجاد می‌کند.
موموت همچنین اعلام کرده بروزرسانی 1.11 بازی مشکل غیب‌شدن یال اسب در بسته الحاقی Hearts of Stone را هم رفع خواهد کرد. بازی The Witcher 3: Wild Hunt که تا امروز بیش از ۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. از طرفی دیگر، نخستین بسته الحاقی این بازی تنها با قیمت ۸ دلار هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ذکر شده قابل خریداری است. اگر دوست دارید با اتمسفر این DLC بسیار زیبا آشنا شوید، می‌توانید از طریق زومجی به تماشای قسمت‌هایی از گیم‌پلی بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts Of Stone بپردازید. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده