نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

تایید شایعه ی کاهش قیمت پلی استیشن 4 در اروپا

پس از این که دو روز پیش شایعاتی پیرامون کاهش قیمت پلی‌استیشن‌4 در اروپا مطرح شد، این خبر امروز توسط رئیس و مدیر اجرایی بخش سرگرمی‌های سونی در اروپا تایید شد. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
پس از اینکه دو روز پیش خبر شایعه‌ی کاهش قیمت پلی‌استیشن‌4 را به اطلاع شما رساندیم، امروز این خبر توسط جیم رایان، رئیس و مدیر اجرایی بخش سرگرمی‌های سونی در اروپا، تایید شد. به تازگی بخش استرالیای پلی‌استیشن ازکاهش قیمت برای کنسول نسل هشتم سونی خبر داده و قیمت پیشنهادی جدیدی را به خرده‌فروشی‌ها ارائه کرده است. قیمت پیشین این کنسول در استرالیا 550 دلارِ استرالیا (1.380.000 تومان) بوده است که اکنون با قیمت جدید 480 دلار استرالیا (1.205.000 تومان) به دست گیمر‌ها می‌رسد. حال بر اساس گفته‌های رایان به نظر می‌رسد که این کاهش قیمت به تمام مناطق تحت پوشش شعبه‌ی اروپا‌ی بخش سرگرمی‌های سونی نیز بسط داده شود. رایان در این زمینه می‌گوید:
ما خوشحالیم که اکنون می‌توانیم در فصل تعطیلات پلی‌استیشن‌4 را با بهترین قیمت تا کنون به دست مصرف‌کنندگان برسانیم و آن را در دسترس مخاطبان بیشتری در اروپا قرار دهیم.
احتمال دارد که تا ساعاتی دیگر سونی انگلستان و سایر کشور‌های دیگر هم این خبر را به صورت رسمی تایید کنند. طبق آخرین اخباری که داشتیم، سونی اعلام کرد بود که تا کنون 20 میلیون دستگاه از کنسولش فروخته است. امیدواریم که این شرکت در نمایشگاه Paris Games Week که یک هفته ی دیگر شروع می‌شود آمار جدید‌تری را ارائه دهد که البته شاید مجبور باشیم تا سپری شدن بازار نوامبر صبر کنیم. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده