نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

از سه شخصیت جدید بازی Star Wars: Battlefront رونمایی شد

استودیو دایس شب گذشته در راستای انتشار اطلاعات و تصاویر جدید از بازی مورد انتظار Star Wars: Battlefront، از سه شخصیت جدید و قابل‌بازی این محصول هم رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
جِیمی کین، طراح ارشد شخصیت‌های قهرمان بازی Star Wars: Battlefront، به تازگی از سه شخصیت جدید بازی با نام‌های شاهزاده لیا، هان سولو و اِمپِرور پالپاتین رونمایی کرده است. در ادامه می‌توانید اولین اطلاعات منتشر شده از این سه شخصیت را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:   Star Wars Battlefront (2)

شاهزاده لیا

لیا شخصیتی است که قدرت ذهنی بالا و شجاعت خاصی دارد. همه‌ی ما می‌توانیم اوقاتی را به خاطر بیاوریم که وی با افکار سریع خود، به جناح شورشی‌ها کمک زیادی کرد.  هدف ما برای طراحی تمام قهرمان‌ها ضبط روحیات و حرکات واقعی آن‌ها در سه‌گانه Star Wars و تطبیق‌دادن آن‌ها با گیم‌پلی بازی بود. انجام این کارها با شخصیت‌هایی که دارای سلاح لایت‌سِیبِر و قدرت «نیرو» بودند آسوده‌تر بود، چراکه تولید گیم‌پلی در اطراف آن‌ها کاملا مشخص است که باید به چه شکلی انجام شود. در زمان تولید قهرمانان، طراحی لیا از همه مشکل‌تر بود. این شخصیت سلاح مشخصی ندارد، برای همین باید طراحی وی را با ایده‌های خود انجام می‌دادیم. لیا در فیلم‌های این سری یک رهبر است. برای همین در بازی Star Wars: Battlefront او در نقش حمایت از سربازان، قوی‌تر کردن آن‌ها و مقاومت برای نگه‌داشتن مکان‌ها ظاهر می‌شود. لیا دارای قدرت‌های دیگری هم است. به عنوان مثال زمانی که به فیلم‌های جنگ ستارگان نگاه می‌کنید، زمانی که این شاهزاده به سربازهای اِستورم‌تروپِر شلیک می‌کند، با سرعت بالا آن‌ها را می‌کشد. بر همین اساس، یکی از قدرت‌های وی با نام «Trooper Bane» را تولید کردیم. این قدرت به شکلی طراحی شده که می‌توانید با شلیک یک گلوله، سربازان استورم‌تروپر را از بین ببرد. زمانی که از این قدرت در برابر شخصیت‌های منفی استفاده کنید، می‌توانید صدمه زیادی به آن‌ها برسانید و برای مدت‌زمان کوتاهی، آن‌ها را گیج کنید. یکی از قدرت‌های لیا که نقش محافظ دارد «Enhanced Squad Shield» است. این شیلد اگرچه دارای قدرت بیشتری است، اما مانند محافظ‌های سربازان عادی عمل می‌کند. زمانی که این قابلیت را فعال کنید، لیا می‌تواند از داخل آن به دشمنان شلیک و حتی از قدرت Trooper Bane خود هم استفاده کنید. به عنوان مثال در حالت Walker Assault که باید منطقه‌ای را از آنِ خود کنید، این قدرت به بهترین شکل ممکن کار می‌کند. این محافظ را فعال و با محافظت از هم‌تیمی‌های خود، شاهد قدردانی آن‌ها از نجات‌دادن جانشان باشید. آخرین قدرت لیا که Supply Drop نام دارد، یکی از خصوصیاتی است که برای جناحِ شورشی‌ها اهمیت زیادی دارد. با فعال‌کردن این قدرت، می‌توانید مهمات زیادی را برای سربازان خود احظار کنید. علاوه بر این، می‌توانید درجه سلامتی سربازان شورشی را افزایش و حتی به قهرمانان هم کمک کنید. این قدرت به شکل‌های زیادی می‌تواند به تیم شما کمک کند، برای همین هر چند وقت یک‌بار از آن استفاده کنید.   Star Wars Battlefront (3)

هان سولو

تولید شخصیت هان سولو در Star Wars: Battlefront یکی از کارهای جذابی است که در زمان تولید این بازی انجام دادیم. اکثر طرفداران با این شخصیت رابطه خوبی دارند و همین مسئله، اضافه‌کردن خصوصیات گیم‌پلی را به این شخصیت لذت‌بخش کرده است. در زمان آزمایش بازی، کاربران علاقه زیادی به این شخصیت نشان دادند. طعنه‌های هان می‌تواند خنده را روی لب‌های تمام طرفداران بیاورد. برای طراحی گیم‌پلی این شخصیت، از قسمت اول سه‌گانه جنگ ستارگان که هان برای پیشروی در دنیا به کسی متصل نبود الهام گرفته شده است. مانند سربازان شورشی، اما با مهمات قوی‌تر، هان قهرمانی است که ساده‌ترین حرکات برای وی طراحی شده است. قابلیت دفاعی، صدمه‌رساندن به دشمنان و حرکت‌کردن در محیط از خصوصیات هان است. در بازی Star Wars: Battlefront، هان دارای سه قدرت ویژه است. با فعال‌کردن اولین قدرت که «Rapid Fire» نام دارد، می‌توانید به مدت چند ثانیه در سریع‌ترین زمان ممکن با اسلحه خود شلیک کنید و نگران داغ‌شدن آن نباشید. زمانی که در محاصره چند استورم‌تروپر قرار می‌گیرید، از این قدرت استفاده و تمام آن‌ها را از بین ببرید. شلیک‌های پی‌در‌پی همچنین برای مقابله با شخصیت‌هایی مانند دارث ویدر هم مفید است. اگر در زمان درست از آن استفاده کنید، می‌توانید صدمه زیادی را به دشمنان برسانید. برای استفاده از قابلیت دوم هان که با الهام‌گیری از عنصر شانس و اقبال وی در فیلم های این سری تولید شده، باید به شانس خود اعتماد کنید. این قدرت که با نام «Lucky Shot» شناخته می‌شود، اگر به قسمت نقطه‌ضعف وسایل‌نقلیه اثابت کند، با یک شلیک آن‌ها را از بین می‌برد. با استفاده از این قدرت همچنین می‌توانید محافظ شخصیت‌هایی مانند دارث ویدر را هم بشکنید! قدرت سوم هان که «Shoulder Charge» نام دارد، با الهام‌گیری از فیلم Star Wars: Episode IV: A New Hope تولید شده است. در این فیلم به خاطر دارید هان به سمت گروهی از سربازان استورم‌تروپر حمله کرد؟ اگر این صحنه را به خاطر بیاورید، پس به خوبی می‌دانید باید چگونه از آن استفاده کنید. در زمان فعال‌کردن این قدرت هان می‌تواند به سرعت وارد میدان نبرد و در یک چشم به هم زدن از آن خارج شود.   Star Wars Battlefront (1)

اِمپِرور پالپاتین

بر اساس حرکات و نحوه بازی‌‌کردن در مجموعه فیلم‌های Star Wars، پالپاتین احتمالا محبوب‌ترین شخصیت ما در میان قهرمانان و شخصیت‌های منفی بازی Star Wars: Battlefront است. با این حال طراحی این شخصیت، چالش زیادی را برای ما فراهم کرد. در زمان طراحی این شخصیت، قصد داشتیم تفاوت‌های زیادی را در او ایجاد کنیم. با این حال در نظر داشتیم حرکات او در محیط سریع و همچنان قابلیت فریب‌دادن مردم را در چهره‌ی خود داشته باشد. همان‌طور که در فیلم‌های این سری مشاهده کردید، پالپاتین تظاهر می‌کند که یک انسان ضعیف است، اما در واقعیت قدرت بسیار زیادی دارد. خصوصیت دو چهره بودن پالپاتین چیزی بود که دوست داشتیم در گیم‌پلی این شخصیت هم قرار دهیم. حرکت اصلی امپرور، استفاده از «نیرو» است که صدمه زیادی را به سربازان شورشی می‌رساند. پس از آن، قدرت آذرخش وی می‌تواند به بازیکنانی که در یک خط حضور دارند صدمه زیادی برساند. یکی دیگر از قدرت‌های امپرور، «Force Dash» نام دارد. زمانی که این قابلیت را فعال کنید، پالپاتین می‌تواند با سرعت بالا در محیط حرکت و سربازان شورشی را سورپرایز کند. در زمان آزمایش بازی، برخی اوقات زمانی که سربازان شورشی در حال مبارزه با استورم‌تروپرها بودند، امپرور جلوی آن‌ها ظاهر می‌شد و به شدت آن‌ها را سورپرایز و برخی اوقات وحشت‌زده می‌کرد! بر خلاف این قدرت‌ها، امپرور دارای قدرت دیگری است که از شخصیت‌های منفی پشتیبانی می‌کند. به لطف قدرت وی برای استفاده از منابع حکومتی، وی‌ می‌تواند برای هم‌تیمی‌های خود مهمات بفرستد و خط سلامتی ضد قهرمانان را هم مجددا پر کند. نظر شما در رابطه با این سه شخصیت و قابلیت‌های آن‌ها چیست؟ پس از تجربه نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront و مطالعه این اطلاعات، به شخصه برای تجربه این بازی دیگر صبر و تحمل ندارم. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده