نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

اَلِن تیودیک، بازیگر فیلم Star Wars، ابتدا در بازی Uncharted 4 حضور داشته است

اَلِن تیودیک، بازیگر فیلم Star Wars: Rogue One و سریال Firefly، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده در گذشته یکی از بازیگران و صدا پیشگان بازی Uncharted 4: A Thief's End بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
تیودیک در صحبت‌های خود اعلام کرده در زمان تولید پروژه بازی آنچارتد ۴، تغییراتی در داستان بازی ایجاد شده که زیاد به مزاج وی خوش نیامده است:
در گذشته روی بازی Uncharted 4: A Thief's End کار می‌کردم و نقشی در داستان بازی داشتم. از تغییراتی که در میانه راه داستان بازی ایجاد شد خوشم نیامد، برای همین تصمیم به ترک این پروژه گرفتم. زمانی که رهبری تولید بازی به دست افراد جدیدی افتاد، هر بازیگر می‌توانست تصمیم مجددی را برای کار روی بازی یا رها کردن این پروژه بگیرد. من تصمیم به ترک این پروژه گرفتم. در این مدت زمان با افراد زیادی آشنا شدم که باعث افتخار من بود. این افراد کسانی هستند که همزمان با من پروژه تولید بازی Uncharted 4: A Thief's End را ترک کردند. تاد اِستاشویک که در سریال Con Man در کنار من حضور دارد، با من از استودیو جدا شد. به دلیل ایجاد تغییرات عجیب و غریب در بازی، تصمیم گرفتیم این پروژه را ترک کنیم. از نولان نورث معذرت‌خواهی می‌کنم، چراکه اکثر کسانی که در ابتدا با وی همکار بودند او را ترک کردند.
با این حال مشخص نیست تیودیک در رابطه با چه تغییرات عجیب و غریبی صحبت می‌کند. تا به حال هرچه که از بازی Uncharted 4: A Thief's End مشاهده کردیم چیزی جز یک بازی شگفت‌انگیز نبوده است. با تجربه‌ای که سازندگان جدید این بازی در کارنامه خود دارند، می‌توان انتظار داشت که آنچارتد ۴ هم مانند بازی‌های دیگر ناتی داگ به یک محصول بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد. uncharted 4 در همین راستا، نِیل دراکمن، مدیر نوآوری و نویسنده این بازی در صحبت‌های خود اعلام کرده بود دلیل تاخیری که در عرضه بازی آنچارتد ۴ ایجاد شده، تغییراتی در داستان بازی و ارائه یک پایان بی‌نظیر به طرفداران بوده است:
حتی توضیح دادن در رابطه با پایان بازی بسیار زیبا است. با این حال نمی‌توانم هیچ چیزی را در این رابطه فاش کنم. در داستان بازی اتفاقی افتاد که به کمی کار بیشتر احتیاج داشت. ما می‌توانستیم از کیفیت این پایان کم و بازی را در زمان مقرر عرضه کنیم.
تاخیر در عرضه بازی قطعا طرفداران را نااُمید می‌کرد، اما این آخرین ماجراجویی نیتن دریک است. بنابراین برای ارائه یک پایان بی‌نظیر برای سفر نیتن، تصمیم گرفتیم وقت بیشتری را برای پایان بازی بگذاریم.
داستان سریال Con Man که در دست تولید قرار دارد، توسط تیودیک نوشته شده است. علاوه بر این، وی کارگردانی این سریال را هم بر عهده دارد. در سریال Con Man نِیتِن فیلیون دوست صمیمی تیودیک در ماجراجویی‌های این دو شخصیت است. uncharted 4_5 این سریال هم‌اکنون از طریق سرویس Vimeo on Demand قابل خریداری است. با برنامه‌های سازندگان، چهارشنبه هر هفته سه قسمت جدید منتشر می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این شبکه به تماشای آن بپردازند. بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همان‌طور که طی روزهای اخیر به اطلاعتان رساندیم، نسخه آزمایشی بازی آنچارتد ۴ از تاریخ ۴ الی ۱۳ دسامبر ۲۰۱۵ (سیزده الی بیست و دوم آذر) در اختیار خریداران مجموعه آنچارتد کالکشن قرار خواهد گرفت. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده