نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

صحبت های یوشیدا در رابطه با قسمت بعدی بازی Driveclub و جنگ کنسول ها

طی مصاحبه‌ای که به تازگی با شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی انجام شده، وی در رابطه با احتمال تولید قسمت بعدی بازی Driveclub و جنگ بین کنسول‌ها طی ۵ الی ۶ سال آینده صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
زمانی که از یوشیدا پرسیده شد آیا شانسی برای تولید بازی Driveclub 2 وجود دارد، وی در پاسخ گفت:
بازار سبک ریسینگ در این روزها پیچیده است. برای تولید قسمت بعدی یک بازی مسابقه‌ای، باید ایده‌ی خوبی را ارائه دهیم که قسمت جدید حس یک محصول جدید را بدهد. زمانی که اوضاع سخت و دشوار است، ایده‌های خلاقانه ظهور می‌کند. بنابراین در آینده، احتمال ساخت قسمت دوم Driveclub را بررسی می‌کنم.
رئیس استودیوهای سرگرمی سونی در ادامه در رابطه با تفاوت بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در تعطیلات سال نوی میلادی صحبت کرد. وی گفت در این صنعت اختلاف چندماهه برای انتشار بازی مهم نیست، بلکه در درازمدت است که بازی‌ها به چشم می‌آیند:
زمانی که مردم تصمیم به خرید کنسول می‌گیرند، تنها به بازی‌های انحصاری نگاه نمی‌کنند. امسال بازی‌های مولتی-پلتفرم شگفت‌انگیزی مانند Call Of Duty: Black Ops 3, Assassin's Creed: Syndicate و Star Wars: Battlefront روانه بازار خواهند شد. خوش‌بختانه پلی‌استیشن 4 کمبود بازی‌های بزرگ ندارد. کاربرانی که در این بازه از سال پلی‌استیشن 4 خریداری می‌کنند، می‌توانند بازی‌‌هایی مانند Bloodborne و Until Dawn را تهیه کنند. به شخصه به بازی‌هایی که عرضه می‌کنیم افتخار می‌کنم. همان‌طور که اشاره کردید، پاییز امسال هیچ‌گونه بازی طراز اولی را منتشر نخواهیم کردیم. با این حال امسال شاهد انتشار بازی‌های کوچک و نوآورانه‌ای مانند Everybody's Gone to the Rapture و در آینده The Tomorrow Children از سوی ما خواهید بود. برای سال آینده، برنامه‌های زیادی برای «معرفی چند بازی بزرگ» داریم. مردم کنسول را برای درازمدت خریداری می‌کنند.زمانی که کنسول خریداری شد، کاربران انتظار دارند حدود ۵ الی ۶ سال از آن استفاده کنند. داشتن بازی‌های انحصاری منحصر به فرد مانند Uncharted 4، نقش مهمی را برای کمک به مردم برای تصمیم نهایی در خرید کنسول ایفا می‌کند.
نظر شما در رابطه با صحبت‌های یوشیدا چیست؟ منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده