نویسنده: کاوه حقیقی
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵

تماشا کنید: مادربزرگ ۷۹ ساله Skyrim بازی می‌کند

اگر تصور شما این است که بزرگ‌ترها نمی‌توانند از بازی کردن لذت ببرند، سخت در اشتباهید. مادربزرگ ۷۹ ساله با آپلود ویدیویی در کانال یوتیوب خود نشان داد که بازی کردن به سن و سال نیست. در ادامه با زومجی همراه باشید.
شرلی کری، یا همان مادربزرگ شرلی، پیرزنی ۷۹ ساله است که با ویدیو جدید خود در یوتیوب طوفانی به پا کرده است. آن طور که شرلی در صفحه یوتیوب خود توضیح می دهد، به تازگی یک کامپیوتر پرقدرت مخصوص بازی خریده تا بتواند توسط آن در بازی‌ها به اصطلاح آقایی کند. اولین ویدیویی که مادربزرگ از بازی معروف The Elder Scrolls: Skyrim در کانالش آپلود کرد غوغایی در میان کاربران ایجاد کرده و تا به حال حدود صد و پنجاه هزار بیننده داشته است. واقعا دلیل شرلی برای درست کردن این ویدیو چیست؟  او در صفحه شخصی خود می گوید:
من می خواستم بلاگی برای افراد سالمند مثل خودم درست کنم چون فکر می کنم به اندازه کافی در یوتیوب دیده نمی شویم.
شرلی کری، یا به قول بعضی باب راس دنیای بازی‌ها، با صدای آرامش بخش و گویش جالب خود مسلما توانایی تبدیل شدن به یک ستاره را دارد. طرز صحبت کردن او درباره این که چگونه نوک تیرهایش را برای کشتن حریف به سم آغشته می کند و یا این که چقدر از این عنکبوت‌های بزرگ بیزار است، ما را یاد پدربزرگ و مادربزرگ خودمان می‌اندازد. البته اگر آنها هم گیمر حرفه ای بودند.

دانلود ویدیو

نظر شما چیست؟ آیا بازی کردن سن و سال می‌شناسد؟ منبع: ِDestructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده