نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱

تماشا کنید: «پایان نزدیک است»؛ تریلر آخرین قسمت بازی Life is Strange

دیگر وقت آن رسیده که با پایان روبه‌رو شویم. بعد از ماه‌ها صبر و انتظار برای آخرین قسمت یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی سال، اسکوئر انیکس تریلر پنجمین قسمت Life is Strange را منتشر کرده است. برای دیدن تریلر با زومجی همراه باشید.
آخرین قسمت Life is Strange قرار است خیلی چیزها را روشن کند و جواب معماهای زیادی را بدهد. با توجه به اتفاقات غیرمنتظره‌ای که در قسمت‌های قبلی رخ داد، نمی‌توانیم انتظار چیزی کمتر از غافل‌گیری‌های میخکوب‌کننده از این قسمت داشته باشیم. ظاهراً، پایان نزدیک‌تر از آن است که فکرش را می‌کردیم، چرا که آخرین قسمت بازی همین فردا منتشر می‌شود. اسکوئر انیکس در توضیحی همراه با انتشار تریلر نوشته:
مکس وقتی که به سمت دردناک‌ترین تصمیم زندگی‌اش قدم برمی‌دارد، متوجه می‌شود که زمان را نمی‌توان کنترل کرد. در عین حال، آرکیدا بی، به زودی با طوفانی عظیمی مواجه می‌شود و Life is Strange به پایان هیجان‌انگیز و میخکوب‌کننده‌ی خود خواهد رسید.

|

Life is Strange علاوه بر موفقیت قابل توجهی که بین گیمرها و منتقدین به دست آورده، طبق اعلام اسکوئر انیکس، بیش از یک میلیون نسخه از زمان انتشارش فروش داشته است. ناشر بازی این رقم را موفقیت بزرگی برای تیم کوچکی که روی بازی کار می‌کنند، دانسته‌ است. تمام قسمت‌های بازی روی کنسول‌های نسل هفتم و هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شده و احتمال می‌رود بعد از انتشار آخرین قسمت، شاهد نسخه‌ی فیزیکی بازی هم باشیم. با پایان بازی، منتظر نقد و بررسی زومجی از قسمت آخر آن و نگاهی به زوایای مختلف این بازی خوش‌ساخت باشید. همچنین می‌توانید بررسی‌ قسمت‌های پیشین را نیز در زومجی مطالعه کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده