نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

احتمال کارگردانی فیلم گامبیت مارول توسط کارگردان Edge of Tomorrow

بنا بر گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، داگ لیمن، کارگردان فیلم‌های لبه فردا (Edge of Tomorrow) و هویت بورن (Bourne Identity) به جدی‌ترین کاندید برای کارگردانی فیلم گامبیت تبدیل شده است. با زومجی همراه باشید.
وب‌سایت معتبر ددلاین با انتشار خبری اعلام کرد که به احتمال زیاد کارگردانی فیلم گامبیت به داگ لیمن واگذار خواهد شد. پیش از این نیز شایعاتی مطرح شده بود که لیمن برای کارگردانی قسمت دوم فیلم Edge of Tomorrow انتخاب شده است. علاوه بر وب‌سایت ددلاین، جف اسانیدر که یک خبرنگار حوزه فیلم است با انتشار توییتی گفت:
چنینگ تاتوم (نقش اول فیلم گامبیت) در حال مذاکره با داگ لیمن است تا وی را مجاب به کارگردانی فیلم گامبیت بکند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی‌ می‌افتد.
پیش از این قرار بود فیلم گامبیت (که یک فیلم جدید دیگر بر اساس دنیای سینمایی مارول است) توسط روپرت ویات کارگردانی شود اما وی ماه گذشته از این پروژه انصراف داد. دلیل ترک پروژه توسط ویات تداخل برنماه‌هایش ذکر شد. گامبیت یکی از قهرمانان دنیای مارول است که همراه با ایکس-من، ۴ شگفت‌انگیز و ددپول به مالکیت کمپانی فیلم‌سازی فاکس در‌آمده است. گامبیت هم  همانند ددپول یک قهرمان اسپین‌آف از سری ایکس-من است که اولین بار در سال ۱۹۹۰ در یکی از کمیک‌های این سری ظاهر شد و حضوری کوتاه هم در فیلم X-Men Origins Wolverine با بازی تیلور کیتس داشت. در فیلم گامبیت هم همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم چتینگ تاتوم نقش این سوپر قهرمان را بازی خواهد کرد. فیلم گامبیت برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۶ (۱۶ مهر ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده