نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

صحبت‌ های کارگردان Guardians of the Galaxy درباره قسمت دوم فیلم

جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان، در یک جلسه پرسش و پاسخ که در حساب رسمی‌ فیسبوک خود انجام داد، اطلاعات جالبی‌ به طرفداران این مجموعه درباره قسمت دوم فیلم داد. با زومجی همراه باشید.
جیمز گان، در جلسه پرسش و پاسخی که اخیرا در فیسبوک با طرفداران برگزار کرد، اعلام کرد که حداقل یک شخصیت کاملا جدید غیر انسان در قسمت دوم فیلم Guardians of the Galaxy حضور خواهد داشت. وی همچنین گفت که طرفداران می‌توانند انتظار فیلمی با مایه‌های قسمت اول اما متفاوت داشته باشند. گان همچنین تایید کرد که شخصیت گروت در این فیلم، یک گروت کوچک خواهد بود (اگر قسمت اول فیلم را دیده باشید، می‌دانید که در انتهای فیلم اول، گروت که شخصیتی مانند یک درخت است، دوباره زنده شد). وی در این‌باره گفت :
درکس خیلی‌ طرفدار بچه گروت نیست!
وی در ادامه این جلسه افزود:
من نمی‌خواهم اطلاعات دقیقی‌ به شما بدهم اما مطمئن باشید که حداقل یک شخصیت کاملا جدید غیر انسان در قسمت دوم وجود دارد. این شخصیت جدید انسان نیست زیرا انسان‌ها به غیر از کویل، به زمین تعلق دارند.
هنگامی که یکی‌ از طرفداران از وی درباره حضور شخصیت‌های مجموعه Avengers سوال کرد، گان در پاسخ گفت:
نمی‌دانم چرا همه به ایده حضور یک شخصیت از دنیای دیگر در این فیلم اعتیاد پیدا کرده‌اند! این چیزی نیست که من دوست داشته باشم. من می‌خواهم که داستان‌هایی تعریف کنم که عمیق‌تر هستند و شخصیت‌هایی‌ را که می‌شناسیم بیشتر و عمیق‌تر به بینندگان بشناسانم و معرفی‌ کنم. با اینکه من شخصیت‌هایی‌ جدیدی به قسمت دوم فیلم اضافه کردم، اما هدف اصلی‌ من در قسمت دوم این است که بینندگان با شخصیت‌های قبلی بیشتر آشنا شوند. تلفیق شخصیت‌های دنیاهای دیگر برای من بسیار حوصله سر بر است.
هنگامی که یکی‌ از طرفداران از وی پرسید که آیا این شخصیت جدید، آدام وارلاک (یکی‌ از شخصیت‌های حاضر در کتاب‌های کمیک این مجموعه) است یا خیر، گان در پاسخ گفت:
شما باید صبر کنید و ببینید. اما شما نمی‌توانید! همه چیز در فیلم Infinity Wars تغییر خواهد کرد.
با توجه به صحبت‌های گان، این احتمال می‌رود که به دلیل ارتباط وارلاک با تانوس در مجموعه کتاب‌های کمیک، این شخصیت در قسمت دوم حضور داشته باشد. البته کماکان هیچ چیز مشخص نیست و ما باید منتظر اخبار بیشتری در این‌باره بمانیم. قسمت دوم فیلم Guardians of the Galaxy، در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ (۸ اردیبهشت ۱۳۹۶) در انگلستان و ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ ردیبهشت ۱۳۹۶) در ایالات متحده اکران خواهد شد. ‌منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده