نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

در بازی Home Free کنترل یک سگ را بر عهده بگیرید

کوین کانسین، بازی‌ساز مستقل از Home Free، بازی جدید خود که در آن‌ شما کنترل یک سگ را بر عهده دارید، رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Home Free که در آن‌ شما کنترل  یک سگ را بر عهده دارید، توسط کوین کانسین، بازی‌ساز مستقل، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. در این بازی شما کنترل یک سگ را بر عهده دارید که سعی‌ دارد در محیط یک شهر زنده بماند. شما باید علاوه بر پیدا کردن غذا و محلی برای خوابیدن، به دنبال پیدا کردن دوستانی نیز باشید. شما می‌توانید هم دوستان انسان پیدا کنید و هم با سگ‌های دیگر دوست شوید. Home Free بازی Home Free به مدت دو سال است که در دست ساخت است. این بازی در ابتدا قرار بود که یک بازی چندنفره محلی به نام Dog Park باشد. کنسین در هنگام معرفی‌ این بازی گفت:
من همیشه دوست داشتم که یک بازی بسازم که شما در آن‌ کنترل یک سگ را بر عهده بگیرید. دوست داشتم بازی من، دنیا را از زاویه دید یک سگ به شما نشان دهد. هدف من، ساخت بازی‌ای بود که شما در آن‌ بتوانید در قالب یک سگ بدوید، بپرید و چیز‌های مختلف را بو کنید. به همین دلیل بود که من کار را بر روی ساخت بازی Dog Park شروع کردم. به طور کلی‌ من می‌خواستم که یک بازی بسازم که شما با قرار دادن خود در نقش یک سگ، لذت ببرید.
ایده بازی Dog Park کم کم جای خود را به بازی Home Free داد و کانسین تصمیم گرفت بازی‌ای بسازد که محیط آن به جای اینکه یک پارک سگ باشد، تبدیل به یک شهر بزرگ شود. بازی کماکان در حال گذراندن کمپین کیک‌استارتر خود است. در این کمپین شما می‌توانید با پرداخت ۱۵ دلار نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی را پیش‌خرید کنید و با پرداخت ۲۰ دلار، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را تهیه نمایید. هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای بازی از سوی کانسین اعلام نشده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده