نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی‌ انیمیشن بلند Ratchet and Clank

چند روز پیش اولین تریلر انیمیشن بلند Ratchet and Clank منتشر شد. این انیمیشن که بر اساس سری بازی معروف Ratchet and Clank ساخته استودیو اینزومنیاک ساخته شده، در سال ۲۰۱۶ میلادی اکران خواهد شد. با زومجی و تماشای اولین تریلر رسمی‌ این انیمیشن همراه باشید.

مجموعه بازی‌های Ratchet and Clank، در طول سال‌ها یکی‌ از عناوین محبوب انحصاری کنسول‌های بازی سونی بوده است. این مجموعه توسط استودیو خوشنام اینزومنیاک ساخته شده است. چندی پیش خبر ساخت یک انیمیشن بلند سینمایی از روی این مجموعه منتشر شد و حال می‌توانید اولین تریلر رسمی انیمیشن Ratchet and Clank را در ادامه تماشا کنید.

 

با مشاهده تریلر، تلاش سازندگان برای پیاده‌سازی شوخی‌های بامزه این مجموعه در انیمیشن کاملا مشهود است. با دیدن اولین تریلر رسمی‌ انیمیشن، نمی‌توان به طور کامل نظری درباره فیلم داد و نمی‌توان گفت که آیا این فیلم یک انیمیشن بچه‌گانه خواهد بود یا تماشاگران بزرگسال نیز از دیدن آن‌ لذت خواهند برد.

انیمیشن Ratchet and Clank توسط کوین مونرو و جریکا کلیلند کرگردانی شده است و بازیگرانی چون پاول جیاماتی، جان گودمن، روزاریو داوسون و سیلوستر استالون در آن‌ صداپیشگی کرده‌اند. این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره این تریلر چیست؟ آیا به نظر شما Ratchet and Clank می‌تواند به عدم موفقیت اقتباس‌های سینمایی از روی بازی‌های ویدئویی پایان دهد یا این انیمیشن نیز مانند محصولات سینمایی دیگری که بر اساس بازی‌های ویدئویی ساخته شده‌اند شکست می‌خورد؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده