نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سازندگان بازی Halo 5: Guardians از تفاوت‌های شخصیت لوک با مستر‌چیف می‌گویند

مستر‌چیف به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در سری بازی‌های Halo شناخته می‌شود. ولی سازندگان بازی Halo 5: Guardians تصمیم گرفتند تا از یک شخصیت جدید به نام لوک در بازی خودشان استفاده کنند که هدف اصلی وی از بین بردن مستر‌چیف است. با زومجی و توضیحات سازندگان در مورد این شخصیت همراه باشید.

لوک شخصیت اصلی بازی Halo 5: Guardians و فرمانده جدید گروه اسپارتان است که هدف اصلی وی در بازی پیدا کردن و از بین بردن مستر‌چیف خواهد بود. جاش هولمز، رییس استودیو 343 اینداستریز، در مصاحبه‌ای با مجله رسمی ایکس‌باکس لوک را یک شخصیت جذاب معرفی کرد که دایما به آهنگ‌های گروه میوز گوش می‌دهد و کاملا متمایز از مستر‌چیف خواهد بود:

ما از ایده قرار دادن یک شخصیت دقیقا در نقطه مقابل مستر‌چیف واقعا لذت بردیم و لوک کسی است که هدف اصلی وی تمرکز برای شناخت مستر‌چیف از زوایای مختلف شخصیتی وی خواهد بود و این یک راز است که وی باید حل کند. لوک همچنین بخش‌هایی از جهان بازی را کاوش خواهد کرد که تا امروز و در قسمت‌های قبلی بازی ناشناخته باقی مانده‌اند. ONI تشکیلاتی است که در بسیاری از رویداد‌های تاثیرگذار بر گروه UNSC و در نتیجه بر کل جهان نقش دارد. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم تا شخصیت اصلی بازی را از این گروه انتخاب کنیم.

کیکی وولفکیل، طراح اصلی بازی، نیز تفاوت‌های لوک و متسر‌چیف را نکته کلیدی شخصیت جدید بازی عنوان کرد:

در یک سو مسترچیف حضور دارد که در دوران کودکی مشکلاتی برایش پیش آمد و به همین دلیل هم مجبور شد تا یک اسپارتان شود و انتخاب چندانی نیز نداشت. ولی حال با شخصیت لوک آشنا می‌شویم که بر اساس تصمیمات خودش به این گروه پیوست. این تمایزات بین این دو نفر یکی از المان‌های اصلی بازی است.

همانطور که پیش از این نیز در زومجی خواندید، در این قسمت هم مسترچیف کلاه خود را بر نخواهد داشت و شخصیت وی مرموز خواهد ماند، همچنین می‌توانید ویدیوی تقابل لوک و مسترچیف را نیز در زومجی تماشا کنید. بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و مایکروسافت بزرگترین کمپین تبلیغاتی تاریخ ایکس‌باکس را برای این بازی انجام داده است.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده