نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

احتمال انتشار نسخه کنسولی بازی Overwatch

کمپانی بلیزارد بازی شوتر تیمی آنلاین Overwatch را به عنوان یک اثر انحصاری رایانه‌های شخصی معرفی کرده، ولی به نظر می‌رسد که با توجه به شواهد موجود در سایت رسمی بازی، این اثر برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

برخی طرفداران بازی Overwatch کد‌های منبع سایت اروپایی این بازی را بررسی کرده و یک نکته جالب کشف کرده‌اند که می‌تواند طرفداران کنسول‌های خانگی را خوشحال کند. نکته مخفی در بخش توضیحات بازی است که به شرح زیر است:

Overwatch بازی شوتر تیمی بلیزارد برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی است. قهرمان خود را از بین تعداد زیادی از سرباز‌ها، دانشمندان، ماجراجویان و موجودات عجیب انتخاب کنید که هریک توانایی‌های منحصر به فردی دارند. پس از آن وارد محیط بازی شوید که در آینده‌ای نزدیک جریان دارد و می‌توانید به کمک دوستانتان و با قابلیت‌های منحصر به فرد بازی مثل تغییر زمان و برهم زدن قوانین فیزیکی تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.

البته بلافاصله پس از انتشار این خبر، بلیزاد جمله اول متن بالا را به «با قابلیت‌های بازی Overwatch‌ آشنا شوید» تغییر داد. به هر حال به نظر می‌رسد که این متن احتمال انتشار نسخه کنسولی بازی را تایید می‌کند و این بازی نیز همانند Diablo III پس از مدتی برای کنسول‌های خانگی نیز عرضه خواهد شد. اولین نسخه آزمایشی بازی، به صورت محدود در تاریخ ۵ آبان در دسترس خواهد بود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده