نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

شبکه سای‌ فای سریال Dominion را لغو کرد

بنا بر خبری که چندی پیش منتشر شد، شبکه تلویزیونی سای‌‌فای پس از دو فصل، سریال تلویزیونی ماورا الطبیعی Dominion را لغو کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سریال تلویزیونی Dominion که تنها دو فصل از پخشش می‌گذشت، توسط شبکه سای‌‌فای لغو شد. در این سریال که بر اساس فیلمی به نام Legion، محصول سال ۲۰۱۰، ساخته شده بود، هنرپیشگانی مانند کریستوفر ایگان، تام ویزدوم، رکسان مک‌کی، الن دیل، آنتونی استیوارت هد و لوک آلن‌-گیل بازی می‌کردند. شبکه سا‌ی‌‌فای با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر افزود:
بازیگران، تهیه‌کنندگان، نویسندگان و عوامل فوق‌العاده با استعداد سریال Dominion در طی‌ این دو فصل برای ساخت این سریال جاه‌طلبانه و سینمایی زحمات بسیار زیادی کشیدند. ما می‌خواهیم از آنها و همچنین از محصولات کابلی یونیورسال، بولد فیلمز و فیلم آفریکا، شرکای خود از صمیم قلب تشکر کنیم.
فصل دوم Dominion نسبت به فصل اولش، با کاهش چشمگیر بیننده مواجه شده بود. به طور میانگین بیننده‌های هر قسمت فصل دوم ۸۸۰ هزار نفر بود که در مقایسه با فصل اول، شاهد کاهش ۴۰ درصدی بود. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال بودید؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده